منتظر 2 گیگابایت حافظه رم بر روی آی‌فون 6s باشید!

همیشه اسمارت فون‌های کمپانی اپل یکی از بهترین‌ها بوده و هستند و تاکنون نیز آخرین نسخه از سری اسمارت فون‌های آی‌فون عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند. اما حال با گذشت از نیمه عمر این اسمارت فون (تقریبا) شایعاتی در خصوص برادر جدیدش به بیرون درز کرده است که هیچ کدام از آن‌ها تایید شده نیستند و حتی معلوم نیست که اپل چنین چیزی را بسازد.

iPhone6-26

به احتمال زیاد محصول جدید آی‌فون 6s نامیده خواهد شد که بر اساس شایعات صفحه نمایشی بسیار بهتر از نسخه قبلی خود خواهد داشت تا بلکه بتواند با سایر پرچم‌داران در این زمینه رقابت کند. شایعات دیگر نیز حاکی از وجود حافظه داخلی 32 گیگابایتی بر روی این محصول هستند.

برخی اخبار نیز حاکی از وجود تکنولوژی 3D Touch بر  روی این محصول هستند و تقریبا نیز می‌دانیم که آی‌فون 6s از چیپست A9 استفاده خواهد کرد که همانند همیشه ساخته دست کمپانی کره‌ای سامسونگ است. بر اساس گزارش AppleInsider فردی مطلع از روند کار اپل مدعی شده است که آی‌فون 6s بعدی و نسخه پلاس آن هر دو از حافظه رم 2 گیگابایتی بهره خواهند برد. این درحالیست که آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس هر دو دارای 1 گیگابایت حافظه رم هستند.

علاوه بر این انتظار می‌رود که اپل با اپراتور‌های مختلف نیز قرار دادی منعقد کند و در طی آن اسمارت فون‌های این شرکت با سیمکارت قفل شده روانه بازار شوند. اما انتظار می‌رود که این نوع از محصولات نسبت به نسخه عادی تولید کمتری از سوی کمپانی مذکور داشته باشد. شما از آی‌فون بعدی چه انتظاراتی دارید؟

10 در مورد “منتظر 2 گیگابایت حافظه رم بر روی آی‌فون 6s باشید!”

  1. اپل همیشه پیشرو بوده.انتظاری ازش نداریم.
    همین که الان همه دارن از حسگر اثر انگشتش تقلید میکنن,مشخصه هرکاری کنه مورد توجه قرار میگیره.

  2. رم 2 برای سیستم عامل ios …؟ همین 1گیگ رم جوابگوی همه چی تو این سیستم عامل هست که.. بقول آقا حسین محدویت هاش برداشته شه، ضدآب بشه.. خیلی بهتره تا اضافه کردن رم

  3. حسین باقری

    همین یه گیگ الانشم براش کافیه !!!

    ضد آب بشه…

    محدودیتهای ای او اس برداشته بشه ( که مطمئنم نمیشه !!!)

  4. میزان رم بالاتر لزوماً مزیت نیست. مهم اونه که حافظه به شکل مناسبی مدیریت بشه. به نظرم اندروید تو این زمینه خیلی ضعیف عمل می‌کنه و اپل نشون داده که در ios خیلی بهتر حافظه رو مدیریت می‌کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH