اندروید 5 به وان M7 رسید!

lollipop_android5

اچ‌تی‌سی M7 اولین عضو از خانواده پرچمداران جدید اچ‌تی‌سی موسوم به وان بود که با بدنه ترکیبی فلزی خود زیبایی را به دنیای اندروید آورد.

این تلفن هوشمند در سال 2013معرفی شد و در دنیای تکنولوژی محصولی قدیمی ‌به حساب می‌آید در حالیکه از قدرت پردازشی مناسبی بهره برده است و حتی می‌تواند آخرین نسخه از اندروید را اجرا کند.

این خبر که در‌ هاله ای از ابهام قرار داشت بالاخره از سوی اچ‌تی‌سی تایید شده و توسط توییتی که  یکی از کارکنان این شرکت منتشر ساخته است تاریخ عرضه این آپدیت 10 مارس گفته شده است که البته بنابر ارایه دهندگان مخابراتی هر منطقه متفاوت خواهد بود.

از ویژگی‌های پنجمین نسخه از سیستم عامل اندروید می‌توان به زبان طراحی ساده و جدید آن، عمر باتری بیشتر، منو‌های متفاوت و پشتیبانی از پردازنده‌های 64 بیتی دانست. این ویژگی‌ها می‌تواند جان تازه ای به پرچمدار سال‌های نچندان دور اچ‌تی‌سی بدهد و به کاربران این شرکت نوید آپدیت شدن گوشی‌های بیشتری به اندروید 5 را می‌دهد این در حالی است که بسیاری از کمپانی‌های مطرح از ارایه آپدیت به دستگاه‌های قدیمی ‌تر خودداری می‌کنند.

12 در مورد “اندروید 5 به وان M7 رسید!”

  1. منم با دوستمون موافقم بدترین اپدیتها همین سام سونگ میده که هیچ تعهدی نسبت به برنداش ندارهمن دوماه نوت 4 خریدم هیج عصری از اپدیت جدید نیست انگار سام سونگ خوایش برده فقط دنبال اینه یه گوشی با یه اسمی بده بیرون خدماتش در حد صفر

  2. دم اچ تی سی گرم که به مشتریاش متعهده. اقلا مثل سامسونگ نیست. بنداز در رو. گوشی رو بده بعد هم دیگه خبری از آپدیت و اینا نشه.

  3. امیر سینا جان M7 اومده و منم آپ کردم یک هفته ای هست و البته اونطور ک توقع داشتم ازش راضی نیستم ولی در کل و قائدتاً الان باید برای M8 هم اومده باشه ، به وایرلس وصل باش و برو تو Setting و About و Software Update رو بزن ، اگه آپدیت اومده باشه بطور خودکار آپ میکنه برات ، فقط ، هم شارژ گوشیت فول باشه ، هم آماده ی دانلود حجم بالای آپدیت باش !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH