ویژگی های ظاهری جدیدی برای ویندوز10 در راه است

یکی از فاکتورهایی که مایکروسافت در حال تلاش برای وارد کردن آن به ویندوز10 است، زیبایی ظاهری و رابط کاربری چشم نوازتر نسبت به نسخه قبلی است. انتظار می‌رود که این شرکت در نسخه بعدی از ویندوز10 قابلیت شفاف کردن را به صفحه استارت بیاورد یا این شفافیت را برای کاربران قابل تغییر کند.

This-Is-What-Windows-10-s-Start-Screen-Is-Going-to-Look-like-with-Full-Transparency-475719-2

در عکس‌هایی که از این نسخه از ویندوز منتشر شده، ما شاهد منوی استارت با شفافیت کامل هستیم که به شما اجازه می‌دهد تا ببینید که در پشت آن چه اتفاقاتی در حال وقوع است، که این یک تغییر ظاهری جذاب و زیبا در ویندوز10 است. در این مرحله هنوز مشخص نیست که این قابلیت چگونه در ویندوز10 وجود خواهد داشت ولی مشخص است که مایکروسافت در حال کار برای جذاب کردن رابط کاربری ویندوز10 است. انتظار می‌رود این قابلیت در نسخه آزمایشی بعدی ویندوز وجود داشته‌باشد ولی معلوم نیست که این طرح در نسخه نهایی وجود خواهد داشت یا خیر.

در کنار شفافیت در منوی استارت، مایکروسافت در حال طراحی انیمیشن‌هایی زیبا برای ورود به بخش منو است. اگر به ماه اکتبر برگردیم و زمانی که مایکروسافت از اولین نسخه آزمایشی ویندوز10 رونمایی کرد، خواهیم دید که این نسخه دارای منوی استارتی ساده است که تقریبا کوچک شده‌ استارت در ویندوز 8.1 بود ولی شایعات نشان می‌دهد که تغییرات زیادی در این بخش وجود دارد و شاهد انیمیشن‌های متنوعی هنگام ورود به منوی استارت خواهیم بود.

این انیمیشن‌ها احتمالا در نسخه نهایی مایکروسافت وجود دارند ولی هنوز برای ارایه آماده نشده‌اند پس انتظار دیدن آن‌ها در نسخه‌های آزمایشی را نداشته باشید.

نسخه نهایی ویندوز 10 در نیمه دوم سال 2015 رونمایی خواهد شد و همه منتظرند تا اولین ویندوز تحت مدیریت ساتیا نادلا مدیرعامل جدید این شرکت را ببینند، به امید اینکه این نسخه بتواند ناکامی‌های نسخه گذشته را جبران نماید.

 

 

 

 

1 در مورد “ویژگی های ظاهری جدیدی برای ویندوز10 در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH