مایکروسافت حدود 1 میلیون بازخورد از سوی کابران ویندوز اینسایدر دریافت کرده است!

سال گذشته (میلادی) بود که کمپانی مایکروسافت نسخه جدید سیستم عامل خود را با نام ویندوز 10 معرفی کرد. این ماجرا راکد ماند تا این که چند ماه بعد این غول قدرتمند تکنولوژی دوباره در طی کنفرانسی از آن رونمایی کرد و اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار کاربران مختلف قرار داد.

windows-insider

این نسخه همچنان به‌صورت رسمی منتشر نشده است و مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند اما این بدان معنا نیست که کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. زیراکه نسخه آزمایشی آن منتشر شده و کاربران می‌توانند از طریق  Windows Insider آن را دریافت و نصب کنند.

چندی پیش اخباری از سوی مایکروسافت منتشر شد که در آن زمان ویندوز اینسایدر حدود 2 میلیون کاربر داشت و اکنون نیز Gabriel Aul از سوی مایکروسافت اعلام کرده است که حدود 1 میلیون بازخورد از سوی کاربران برای ویندوز 10 منتشر شده است که در آن‌ها اشکالات و ایرادات مختلف گزارش داده شده تا در نسخه نهایی شاهد این اشکالات نباشیم.

اگرچه این تعداد از میزان کاربران این سرویس کمتر است اما همچنان عدد بزرگی است و این نشان می‌دهد که سیستم عامل ویندوز از سوی مایکروسافت چقدر محبوب است و این انتشار اعداد و ارقام نیز از سوی مایکروسافت می‌تواند نشانی از کاربر محور بودن این کمپانی باشد.

1 در مورد “مایکروسافت حدود 1 میلیون بازخورد از سوی کابران ویندوز اینسایدر دریافت کرده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH