زمان رونمایی رسمی Huawei P8 مشخص شد!

تازه ترین اخبار منتشر شده از سوی کمپانی Huawei نشان می‌دهد که جدیدترین پرچم‌دار هوآوی، در تاریخ 15 آوریل و در لندن رونمایی خواهد شد. امروز با انتشار تبلیغی رسمی از سوی این کمپانی، مشخص شد که تمامی شایعات واقعیت داشته است.

این کمپانی چینی، اقدام به ارسال دعوت نامه‌‌ای برای رسانه‌های مختلف کرده است و در آن ذکر کرده که مراسم بعدی هوآوی ساعت 3 تا 4.30 بعد از ظهر در تاریخ 15 آوریل (26 فروردین) در شهر لندن خواهد بود.

gsmarena_001

البته در این دعوت نامه اشاره به هیچ چیز نشده است و هوآوی تنها با استفاده از جمله ….IT’S COMING سعی در پنهان ساختن برنامه خود داشته است. بسیار واضح است که این کمپانی خوش نام، در این مراسم قصد دارد تا از جدیدترین عضو خانواده سری P رونمایی کند. هوآوی در آخرین تیزر خود در خصوص P8 از ویژگی‌هایی چون باتری فوق العاده، صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین قوی‌تر محصول جدیدش نام برده بود. هوآوی به دلایلی که تنها خود می‌داند، ترجیح داد تا مراسم MWC 2015 را برای رونمایی از محصول خود انتخاب نکند و این رویداد را کمی دیرتر و به طور خصوصی‌تر برگزار نماید.

آخرین اخبار نشان می‌دهد که Ascend P8 از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح FHD، بدنه‌ای یکپارچه و سرامیکی، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در عقب، 3 گیگابایت رم و یک باتری 2600 میلی آمپری بهره می‌برد. همچنین قلب تپنده P8 همانند دو عضو قبلی‌اش پردازنده اختصاصی هوآوی یعنی Kirin است. این بار Kirin 930 با 8 هسته و اندروید 5.0 در انتظار هواداران خواهد بود.

6 در مورد “زمان رونمایی رسمی Huawei P8 مشخص شد!”

  1. اشتباه میگم تصحیح کنید
    اینجا سایت فارسی زبانه برای فارسی زبان ها ، اونوقت نمیتونستید تاریخ رو به شمسی تو خبر اعلام کنید
    الان 15 آوریل میشه کی؟؟؟؟

      1. به تقویم کامپیوتر هم نگاه بیاندازم میفهمم چندم میشه ولی تیتر و ترجمه برای یه سایت که مخاطبانش فارسی زبان هستن و هجری شمسی هست شکل تاریخشون غلط هست , تیتر درست باید اینگونه میبود :
        هوآوی 26 فروردین ماه زمان معرفی تلفن Huawei P8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH