خبری خوش، ال‌جی L90 نیز طعم آب نبات چوبی را چشید!

کمپانی ال‌جی که با عرضه اندروید نسخه آب‌نبات چوبی برای آخرین پرچم‌دار خود یعنی G3، لقب سریع‌ترین به‌روز رسانی را برای خود ثبت کرد، در ادامه این روند به سراغ محصولات ارزان قیمت خود نیز رفته است.

gsmarena_001-(1)

اسمارت فون L90 که سال گذشته به صورت رسمی وارد بازار شد، دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 400، دوربینی 8 مگاپیکسلی و اندروید کیت‌کت است. این محصول میان‌رده زیبا بسیار شبیه به G2 Mini است اما به جای بهره‌گیری از کلیدهای پشتی، دارای یک کلید فیزیکی زیبا در پایین صفحه نمایش است. حال ال‌جی، با خبری خوش سعی در خوشحال ساختن هوادارانش کرده است. ال‌جی L90 به زودی می‌تواند طعم اندروید آب نبات چوبی را بچشد! این آپدیت ابتدا برای کشور هند و سپس در سایر نقاط عرضه خواهد شد.

نکته جالب دیگر، عرضه این به‌روز رسانی به صورت OTA است (!). حجم تقریبی این نسخه در حدود 780 مگابایت بوده و ال‌جی در پیغام مخصوصش، به هیچ تغییری جز آپدیت اندروید اشاره نکرده است. اندروید 5 با طراحی فلت و متریال دیزاین خود تاکنون توانسته است کاربران را به خوبی راضی کند و حال این ویژگی‌ها در کنار رابط کاربری Optimus UX ال‌جی فوق العاده خواهد بود.

L 90

این اتفاق هواداران را امیدوار کرده است که ال‌جی به زودی این بروز رسانی را برای G2 Mini و سایر محصولات سری L نیز انجام دهد.

6 در مورد “خبری خوش، ال‌جی L90 نیز طعم آب نبات چوبی را چشید!”

  1. ال جی الان تو آپدیت گوشیهاش از همه برندهای دیگه بهترعمل میکنه . سونی تازه اعلام کرده که z2 هم به اندروید 5 آپدیت خواهد شد .اچ تی سی که هنوز آپدیت m8 رو کامل نکرده . ولی ال جی رفته سراغ میانرده ها که اونا رو هم آپدیت کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH