چگونه رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را شبیه به تاچ ویز کنیم؟

باید اذعان کنیم که دنیای اسمارت فون‌ها واقعا بزرگ شده است و هر روز نیز بر گستره این دنیا افزوده می‌شود و شاهد محصولات جدیدی در این خصوص هستیم. در این میان برخی از افراد به یک اسمارت فون خواص عادت می‌کنند و تقریبا به هیچ وجه دوست ندارند از آن جدا شوند، زیراکه به محیط کاربری آن عادت کرده‌اند و با آن راحت هستند و نیازی نمی‌بینند تا دوباره خود را به زحمت بیاندازند و با یک رابط کاربری جدید آشنا شوند.
touch-wiz

اما در دنیای گسترده امروز اسمارت فون‌های هر کمپانی یک رابط کاربری خاص خود را دارد و با وجود اینکه در عملکرد شبیه به یکدیگر هستند اما در ظاهر و طراحی تفاوت‌های زیادی با یک دیگر دارند که شاید برای یک کاربر تازه کار کمی گمراه کننده باشد.

اگر شما نیز یکی از کاربران سینه چاک کمپانی سامسونگ باشید و چندین اسمارت فون از این شرکت را استفاده کرده باشید به‌طور حتم کاملا با رابط کاربری تاچ ویز آشنا هستید. اما اگر اکنون به هر دلیلی یک اسمارت فون از سایر کمپانی‌ها را خریداری کرده‌اید و می‌خواهید رابط کاربری آن نیز شبیه به محصولی سامسونگی‌تان باشد به لطف سیستم عامل اندروید این امر نیز امکان پذیر است. شما با کمک یک اپلیکیشن می‌توانید رابط کاربری هر دستگاه اندرویدی را از طریق لانچر به رابط کاربری تاچ ویز تبدیل کنید. شما می‌توانید از طریق لینک زیر به چندین نوع از این اپلیکیشن‌ها که در گوگل پلی موجود هستند دسترسی داشته و یکی را به انتخاب دانلود کنید:

مجموعه لانچر‌های تاچ ویز برای اندروید

4 در مورد “چگونه رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را شبیه به تاچ ویز کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH