از هر آنچه که تاکنون در خصوص وان M9+ منتشر شده است مطلع شوید!

چندی پیش کمپانی اچ‌تی‌سی بعد از شایعات فراوان پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی کرد که محصولی است قدرتمند و پرچم‌دار که رقیبی قدر برای سایر اسمارت فون‌ها محسوب می‌شود اما در واقع این کمپانی تمامی شایعات را در کنفرانس خبری خود یا مدتی بعد از آن برآورده نکرد. زیراکه شایعات حکایت از یک محصول بزرگ‌تر از پرچم‌دار جدید این شرکت نیز داشتند که اچ‌تی‌سی وان +M9 نامیده می‌شد اما این محصول تاکنون معرفی نشده است.

HTC-one-m9+

اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا هر آنچه را که تاکنون در خصوص محصول جدید اچ‌تی‌سی منتشر شده است تقدیم حضور شما کنیم و اطلاعات تکمیلی را نیز در این قالب به اطلاعتان برسانیم. بر خلاف پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی نسخه بزرگتر آن بدنه‌ای بزرگ‌تر خواهد داشت که کمی باعث خواهد شد تا ضمخت‌تر دیده شود. ابعادی که تاکنون از وان +M9 می‌دانیم این است که وان +M9 سایزی در حدود 72.5×10.2×150.9 میلی‌متر دارد که کمی بزرگ‌تر از پرچم‌داران فعلی به‌نظر می‌رسد.

HTC-One-M9--HTC-Desire-A55-leaked-images

اما بر اساس تصاویر منتشر شده از این اسمارت فون دیگر شاهد اسپیکر‌های استریو در بخش جلویی دستگاه نیستیم و سنسور اثر انگشت نیز در این محصول وجود دارد و این امر باعث انتقال دکمه خانه به بخش زیرین نمایشگر شده است. صفحه نمایش این اسمارت فون نیز 5.2 اینچی خواهد بود که انتظار می‌رود وضوح تصویر بهتری از نسخه اصلی داشته باشد.

از لحاظ سخت افزاری نیز انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی وان +M9 از پردازنده MediaTek MT6795 یا اسنپ دراگون 810 استفاده کند که 3 گیگابایت حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. یک دوربین 20.0 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت و کاربر نیز می‌تواند اطلاعات خود را بر روی حافظه داخلی 32 گیگابایتی این اسمارت فون ذخیره کند.

1 در مورد “از هر آنچه که تاکنون در خصوص وان M9+ منتشر شده است مطلع شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH