با 9 اپلیکیشن برتر که می‌توانند شما را در جریان اتفاقات روز قرار دهند آشنا شوید!

سایت‌های خبری تا حد زیادی تحت تاثیر مخاطبان خود قرار گرفته‌اند. هر چند هستند افرادی که هنوز روزنامه و مجله می‌خوانند ولی امروزه دیگر اکثر ما برای اطلاع از اخبار روزانه به اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خبری یا شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌ایم. در این میان عده‌ای نیز هستند که فقط به برخی منابع خبری اعتماد دارند و دیگران را غیرقابل اعتماد می‌دانند. البته ما در اینجا قصد نداریم منابع خبری را از حیث قابل اعتماد بودن‌شان بررسی کنیم یا منابع خبری خاصی را پیشنهاد دهیم. هدف ما معرفی چندین اپلیکیشن خبری است که از حیث امکانات و عملکرد در حوزه اطلاع‌رسانی و اخبار از جمله اپلیکیشن‌های برتر به حساب می‌آیند.

Drudge Report

این برنامه را می‌توانید یک خوراک (فید) RSS دانست که کاربر نیازی به ساخت آن ندارد. برنامه دسترسی شما به آخرین اخبار جهانی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌آورد. طراحی رابط کاربری برنامه طراحی کمینه (مینیمال) است تا کاربر را از هر گونه احساس سردرگمی دور نگه دارد. برنامه همچنین از یک ابزارک (ویجت) نیز برخوردار است و می‌تواند اخبار را در قالب اعلانات سروری (پوش) نیز به اطلاع کاربر برساند. این برنامه از میان 9 برنامه‌ای که در زیر معرفی میشوند جزء بهترین هاست.

1Download az IranappsFeedly

اگر می‌خواهید خوراک‌های خبری خودتان را با استفاده از RSS تولید کنید، ما Feedly را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ها در این ‌زمینه به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید اخبار مورد نیاز خود را از بزرگترین منابع خبری دنیا دریافت کنید. برنامه از رابط کاربری زیبایی برخوردار است و می‌تواند با رسانه‌های اجتماعی همچون YouTube نیز ارتباط برقرار کند. این برنامه همانطور که گفته شد جزء بهترین برنامه‌ها برای تولید خوراک‌های خبری است و بعد از افول Google Reader بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته است.

2Download az IranappsFlipboard

Flipboard نیز یکی دیگر از آن برنامه‌هایی است که بعد از افول Google Reader توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. این برنامه نیز دقیقا مانند برنامه قبلی یعنی Feedly امکان ساخت خوراک‌های خبری از منابع مختلف را برای شما فراهم می‌آورد. برنامه از رابط کاربری زیبا و پر رنگی برخوردار است و می‌تواند از طیف وسیعی از منابع خبری برای تولید خوراک‌های خبری استفاده کند. این برنامه می‌تواند اخبار را به 24 زبان زنده دنیا دریافت کند و اگر شما حوصله ساخت خوراک‌های خبری را ندارید می‌توانید از خوراک‌های خبری از پیش ساخته شده استفاده کنید.

3Download az IranappsGoogle News & Weather

نسخه جدید این برنامه با رابط کاربری کاملا جدید اخیرا توسط گوگل عرضه شده است. درست است که این روزها بسیاری از کاربران گوگل برنامه Google Now را ترجیح می‌دهند اما این برنامه هنوز هم میتواند برنامه‌ای به درد بخور برای کسانی باشد که اخبار را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند. رابط کاربری برنامه از لحاظ کمینه (مینیمال) بودن از تمام برنامه‌هایی که در اینجا معرفی می‌شوند پیشی گرفته است. پوشش خبری برنامه از 65 هزار منبع خبری در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله آب و هواست. در یک کلام Google News & Weather برنامه‌ای ساده، رایگان و همان چیزی است که خیلی از کاربران به دنبالش هستند.

4Download az IranappsNews Republic

برنامه‌ای که از لحاظ کارکرد بسیار شبیه به Drudge Report است و اخبار منتخب را از منابع مختلف خبری گردآوری می‌کند. این اپلیکیشن اخبار خود را از هزار منبع خبری از سراسر دنیا دریافت می‌کند، کاری که انجام آن به تنهایی برای هر کاربری غیرممکن است. برنامه از رابط کاربری زیبایی برخوردار است و از جمله قابلیت‌های اصلی آن این است که بعد از مدتی می‌تواند با تشخیص اینکه شما به چه موضوعاتی علاقه دارید و چه موضوعاتی برایتان اهمیت ندارد اخباری را برایتان گردآوری کند که در حوزه علائق شما هستند. برنامه همچنین از قابلیت‌های دیگری همچون مطابق‌سازی (سینکرونایز) اخبار در چندین گوشی یا تبلت و امکان ذخیره‌سازی آیتم‌های خبری برای مطالعه در آینده نیز برخوردار است. علاوه بر این کاربر می‌تواند با استفاده از گزینه‌های مختلفی که در اختیارش قرار می‌گیرد کارکرد و ظاهر برنامه را به میل خود تغییر دهد.

5Download az IranappsNPR

این برنامه دو انتخاب اصلی دارد یکی NPR News و دیگری NPR One. انتخاب اول یعنی NPR News بیشتر روی اخبار تکیه دارد و البته دسترسی شما را به چندین ایستگاه رادیویی خبری نیز فراهم می‌کند. انتخاب دوم یا همان NPR One دقیقا برعکس انتخاب اول است یعنی بیشتر روی ایستگاه‌های رادیویی خبری تمرکز کرده است در حالی که دسترسی شما به چندین سایت خبری را نیز فراهم می آورد. در هر دوی این برنامه‌ها امکان سفارشی‌سازی و دسترسی به برجسته‌ترین اخبار NPR وجود دارد.

6Download az Iranappsreddit is fun

Reddit یکی از سایت‌های خبری است که بازدیدکنندگان بسیاری دارد و به آنها اجازه می‌دهد علاوه بر خواندن اخبار در مورد آنها نظر هم بدهند یا کاربران با یکدیگر بحث کنند. Reddit شاید یکی از بهترین سایت‌های خبری نباشد ولی همیشه عملکرد خوبی در روزآمد کردن خود با مهمترین اخبار روز داشته است. reddit is fun یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برنامه‌هایی است که توسط گروه Reddit منتشر شده. اپلیکیشن مذکور کلیه قابلیت‌های سایت Reddit را در خود جای داده و هر چند شاید برای کسانی که اولین بار است از آن استفاده میکنند اندکی سردرگم کننده باشد ولی اپلیکیشن جالبی است.

7Download az IranappsReddit News Free

در طراحی رابط کاربری این برنامه از طراحی ملموس (متریال) استفاده شده و در مقایسه با برنامه reddit is fun تمرکز بیشتر روی آیتم‌های خبری تصویری است. کلیه امکانات سایت Reddit در این برنامه نیز لحاظ شده و امکان استفاده از آن در تبلت‌ها نیز وجود دارد. نسخه پولی برنامه را می‌توانید از درون نسخه رایگان آن و با قیمت 1.99 دلار خریداری نمایید (پرداخت درون برنامه‌ای).

8Download az IranappsYahoo News Digest

Yahoo News Digest را می‌توان ترکیبی از روزنامه‌های قدیمی و سایت‌های خبری مدرن و پیشرفته امروزی با حجم وسیعی از اخبار و اطلاعات مختلف دانست. یاهو روزی دو بار اخبار خود را به‌روز می‌کند. Yahoo News Digest مستقیما به سراغ اخبار روز می‌رود و شما را از جستجو در میان دهها عنوان خبری که اغلب کاری خسته‌کننده است معاف می‌دارد. یاهو اخبار خود را از منابع مختلف خبری دریافت می‌کند تا از هرگونه جانبداری یا گرایش به منبع خبری خاصی جلوگیری شود. همچنین برای هر خبر گزینه‌ای به نام “اتم” نیز در نظر گرفته شده که حاوی نقل‌ قول‌ها، تصاویر و فایل‌های ویدیویی مربوط به خبر و حتی اطلاعاتی از سایت ویکی‌پدیا در آن مورد خاص است.

9Download az Iranapps

2 در مورد “با 9 اپلیکیشن برتر که می‌توانند شما را در جریان اتفاقات روز قرار دهند آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH