با سبک‌ترین تبلت‌های بازار آشنا شوید!

اگر شما معتقد هستید که یک تبلت باید قدرتمند و دارای سخت افزار قوی باشد بازهم نمی‌توانید از مزایای تبلت‌های سبک و باریک چشم پوشی کنید، تبلت‌های نازک زیباتر، سبک‌تر و قابل حمل‌تر هستند اگرچه نازک بودن آن‌ها باعث از بین رفتن بعضی پورت‌های ارتباطی شده است.

تبلت‌هایی که در لیست زیر موجود هستند علاوه بر نازک بودن دارای عنوان سبک‌ترین‌ها نیز هستند. قابل ذکر است این لیست مربوط به تبلت‌های 8.9 اینچی به بالاست.

Capture۵

سامسونگ گلکسی تب Pro 10.1

اگر کاربردی‌ترین و قوی‌ترین تبلت بازار یا همان سرفیس پرو 2 مایکروسافت به‌اندازه کافی برای شما راحت و قابل حمل نیست این تبلت سامسونگ می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای آن باشد. این تبلت 10.1 اینچی نقره‌ای و براق است و در نگاه اول اندکی بزرگ به نظر می‌رسد اما در عوض بسیار سبک وزن است و برای حمل و نقل آن مشکلی نخواهید داشت. تبلت 10.1 اینچی سامسونگ دارای قابلیت مالتی تسکینگ بوده و امکان نصب تمامی برنامه‌ها و بازی‌های مختلف بر روی آن وجود دارد و تمام ان‌ها را نیز می‌تواند با کمک سخت افزار خود به‌خوبی اجرا کند.

Capture۴

آمازون Fire HDX 8.9

این تبلت نازک‌ترین تبلت جهان نیست ولی عنوان سبک‌ترین تبلت را یدک می‌کشد. این تبلت دارای طراحی زاویه‌ای است که به کاربر کمک می‌کند تا راحت آن را در دستانش نگه دارد و استفاده از آن بسیار راحت و لذت بخش است. مدل 2014 این تبلت 8.9 اینچی دارای پردازشگر zippy است و با صفحه نمایش سوپر اچ‌دی و سیستم عامل ساده و جذابش می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. کاربران آمازون می‌توانند از سرویس‌های مختلف این شرکت نیز استفاده کنند.

Capture۳

سامسونگ گلکسی تب S

سامسونگ بیش از هر شرکت دیگری در تبلت‌هایش تنوع دارد و تبلت‌های سری Tab S این کمپانی گل سرسبد تبلت‌های این شرکت هستند. این تبلت 10.5 اینچی در رده تبلت‌های بزرگ، نازک و سبک قرار می‌گیرد. همانطور که از سامسونگ انتظار می‌رود این تبلت دارای صفحه نمایش عالی و رنگ‌های زنده است که کار با آن را لذت بخش می‌کند و کارایی و عملکرد سخت افزاری آن نیز قابل ستایش است. این تبلت در مدل 8.4 اینچی هم در بازار موجود است که در نوع خود بسیار نازک و سبک محسوب می‌شود.

Capture۲

سونی اکسپریا Z4 تبلت

سونی همواره تبلت‌های نازک و زیبایش را به شما پیشنهاد می‌دهد که با طراحی اصیل و کیفیت ساخت عالی همراه است. تبلت 10 اینچی جدید سونی آخرین عضو از خانواده تبلت‌های این شرکت است که انتظار می‌رود به زودی عرضه شود. صفحه نمایش این تبلت براق و درخشان است و با رزولوشن 2K را اریه می‌دهد، پردازنده پر سرعت کوالکام هم وظیفه پردازش در Z4 را بر عهده دارد. همانند همیشه این تبلت نیز در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

Capture

اپل آی‌پد ایر 2

این تبلت لوکس سبک‌تر از نسل قبلی خود نیست ولی با تفاوتی میلیمتری جزو نازک‌ترین تبلت‌های موجود است. اپل پردازنده پرسرعت ساخت خودش را درون این تبلت قرار داده است و این تبلت 9.7 اینچی همچون آیفون از حسگر تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد تا از نظر امنیتی یکی از بهترین‌های بازار باشد.

11 در مورد “با سبک‌ترین تبلت‌های بازار آشنا شوید!”

  1. z4

    عععععععععععععععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

  2. واقاً برای اون دسته افرادی که تا حالا از ایپد استفاده نکردن و کور کورانه راجبش حرف میزنن متاسفم برادر من تو بیا با ای او اس کار کن بعد بگو سونی اندرویدی خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH