زمان رونمایی از +HTC One M9 مشخص شد!

طی چند روز گذشته، شایعات و اخبار زیادی در خصوص پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در رسانه‌ها منتشر شده است، از مشخصات گرفته تا ظاهر و… . بالاخره امروز این کمپانی تایوانی به شایعات پایان داد و با ارسال دعوت‌نامه‌ای برای تاریخ هشتم آوریل خیال همه خبرنگاران را راحت کرد. اچ‌تی‌سی قرار است تا در این مراسم با شعار «More than One» ظاهر شده و به معرفی پرچم‌دار جدید خود به پردازد.

11092528-1180243362003755-1510228132-o

همان‌طور که گفتیم، این مراسم با شعار More than One برگزار خواهد شد، از روی بروشور طراحی شده برای این مراسم، می‌توان متوجه شد که این کمپانی در نظر دارد تا اسمارت فونی بسیار شبیه به M9 را معرفی کند. البته به نظر می‌رسد که در این دستگاه از دوربین‌های دو گانه استفاده شده باشد! پیش از این اچ‌تی‌سی از فناوری Dual Camera در One M8 بهره برده بود. دوربین دوم بیشتر جهت فوکوس و انجام افکت‌ها بر روی تصاویر کاربرد دارد. دوربین اصلی +M9 قدرتی معادل 20.7 مگا پیکسل دارد.

اما +M9 چه مشخصاتی دارد؟ این فبلت از لحاظ سایر بزرگ‌تر از نسخه اصلی خواهد بود. صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح فوق العاده QHD خیال هواداران اچ‌تی‌سی را از این بابت راحت کرده است؛ اما درون این فبلت غول پیکر، خبری از قلب تپنده اسنپدراگون 810 نبوده و به جای آن از پردازنده جدید هشت هسته ای و 64 بیتی مدیاتک مدل MT6795T همراه با 3 گیگابایت رم استفاده شده است. البته این کمپانی تایوانی برای اینکه هوادارانش را راضی سازد، اقدام به نصب حسگر اثر انگشت بر روی دکمه جلویی +M9 کرده است. این دکمه فیزیکی شبیه به محصولات سامسونگ و اپل دقیقا زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

جالب است بدانید که مراسم معرفی و رونمایی از این فبلت، تنها در چین و در شهر Beijing برگزار می‌شود. برخی تحلیلگران معتقدند که اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا تنها این محصول را در چین و نهایتا در کشورهای شرق آسیا عرضه کند. حدود دو هفته دیگر، تکلیف تمامی این شایعات مشخص خواهد شد.

 

2 در مورد “زمان رونمایی از +HTC One M9 مشخص شد!”

  1. اچ تی سی ام داره گندش در میاد خراب کرد الان دور دور ال جی داره میتازه بزودی کارای بزرگی میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH