شایعاتی در خصوص گلکسی S6 اکتیو منتشر شد، شیار کارت حافظه باز می‌گردد!

در ماه جاری کمپانی سامسونگ در کنار اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد که گلکسی S6 نام داشت و نسخه خمیده آن نیز گلکسی S6 اج نامیده می‌شد. هر دو محصول ارتقا زیادی را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده‌اند و اصلی‌ترین ارتقا نیز از دیدگاه کاربران بدنه فلزی و خوش فرم آن بود که بهبود زیادی یافته و اکنون می‌توان به گلکسی S6 نیز لقب پرچم‌دار را داد (زیراکه پلاستیک چندان شایسته پرچم نبود). به هر حال با معرفی هر دو نسخه از پرچم‌دار جدید سامسونگ این محصولات با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند و چندی پیش نیز خبری در خصوص نسخه دو سیم‌کارته آن به‌گوش رسید.

 یک خرده فروشی خبر از نسخه دو سیم‌کارته گلکسی S6 می‌دهد!

اما اکنون شایعات جدیدتری منتشر شده‌اند که نشان از یک نسخه بادی بیلدینگ کار دارند که نه به آب اعتنا می‌کند و نه به گرد و غبار. اگر به خاطر داشته باشید آخرین پرچم‌داران سامسونگ تماما یک نسخه اکتیو نیز داشتند که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بود اما امکانات نسبتا کمتری داشت و اکنون نیز شایعاتی در خصوص گلکسی S6 اکتیو به گوش می‌رسد.

گلکسی S6 اکتیو بر اساس شایعات مشخصاتی بسیار شبیه به گلکسی S6 خواهد داشت اما فاقد سنسور اثر انگشت و ضربان قلب خواهد بود و انتظار می‌رود دوربین ضعیف‌تری نیز داشته باشد اما در مقابل قادر است در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند.

galaxy-s6-active

سامسونگ به دلیل عدم قرار دادن شیار کارت حافظه برای گلکسی S6 مورد سرزنش زیادی قرار گرفت و گویا اکنون تصمیم دارد تا این شیار را دوباره از طریق گلکسی S6 اکتیو بازگرداند. علاوه بر این امکان دسترسی کاربر به باتری نیز میسر خواهد بود. تاکنون این خبر توسط سامسونگ تایید یا رد نشده است اما تقریبا بر اساس سال‌های گذشته مطمئن هستیم که شاهد چنین محصولی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH