تصویر و مشخصات لو رفته از اچ‌تی‌سی وان +E9 را مطالعه کنید!

تا امروز مشخص شده که اچ‌تی‌سی قصد دارد چهار نسخه متفاوت از آخرین پرچمدار خود، وان M9 به بازار عرضه کند. شایعات خبر از عرضه گوشی‌های هوشمند وان ام 9 پلاس، وان E9 و وان +E9 در کنار اچ‌تی‌سی وان ام 9 می‌دهند. می‌توان گفت اچ‌تی‌سی قصد دارد روند قبلی در عرضه اچ‌تی‌سی وان ام 8 را مجددا پیش گیرد. اچ‌تی‌سی وان +E9 ممکن است از نظر سخت افزاری کم قدرت‌تر باشد و حداقل قسمتی از بدنه آن از پلاستیک ساخته شود.

همانطور که در تصاویر می‌بینید این رندرها مشابه تصاویر لو رفته ایست که از پروتوتایپ‌های این گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. بار دیگر با یک محصول مشابه با اچ‌تی‌سی از نظر طراحی روبه‌رو هستیم که دوربینی دایره‌ای دارد و در قسمت بالایی قاب پشتی گوشی قرار گرفته و ظاهری منحصر به فرد برای این گوشی به ارمغان آورده‌است.

HTC-One-E9-renders (1)

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی وان +E9 با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های لو رفته این تلفن هوشمند می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک MT6795، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل یا سنسور اولتراپیکسل معروف اچ‌تی‌سی برای دوربین جلویی اشاره کرد. ناگفته نماند که تاریخ دقیق رونمایی این محصول هنوز مشخص نشده است.

بسیاری از منتقدان مشکل اصلی اچ‌تی‌سی وان (m8) را ضعف سنسور دوربین اصلی آن می‌دانستند، به نظر شما اچ‌تی‌سی توانسته این مشکل را در سری وان M9 برطرف سازد؟

3 در مورد “تصویر و مشخصات لو رفته از اچ‌تی‌سی وان +E9 را مطالعه کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH