یوتیوب از ویدیو‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند!

سرویس پخش آنلاین ویدیو یوتیوب برای همه افراد آشنا است. سرویسی که توسط کمپانی قدرتمند گوگل پشتیبانی می‌شود و روز به روز نیز با افزایش استقابل از سوی کاربران مواجه است. در این وب‌سایت کاربران قادر هستند هر ویدیویی را با سایر افراد به اشتراک بگذارند و ویدیو‌های مختلفی را به صورت آفلاین یا حتی آنلاین مشاهده کنند.

این وب‌سایت نیز همانند اغلب سرویس‌های گوگل از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند ولی فعلا کاربران ایرانی به‌صورت عادی قادر به استفاده از خدمات آن نیستند. یوتیوب همیشه سعی داشته تا خدمات مختلف و جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد و چندی پیش با سرویس تماشا از جهات مختلف ویدیو‌ها آشنا شدیم:

 در یوتیوب کارگردان ویدیو شوید، ویژگی تماشا از طریق دوربین‌های مختلف افزوده شد!

امروز یوتیوب اعلام کرده است که از این پس کاربران قادر خواهند بود تا ویدیو‌هایی با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثاینه را در یوتیوب تماشا کنند. البته این سرویس در ابتدا تنها برای 6 ویدیو در دسترس است اما به‌زودی ویدیو‌های دیگری نیز از این کیفیت پشتیبانی خواهند کرد.

youtube-4k

اگرچه هر کاربری با سرعت اینترنت مناسب می‌تواند این ویدیو‌ها را اجرا و مشاهده نماید اما در واقع برای استفاده از نهایت کارایی باید یک مانیتور 4K داشته باشید و این سرویس در حال حاضر فقط توسط مرورگر کروم قابل اجرا است.

2 در مورد “یوتیوب از ویدیو‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند!”

  1. غفار بهروز

    دنیای جدید در عرصه کلیپ ها و مستند در یوتیوب اضافه خواهد شد.
    انقلاب جدید در ویدئو های آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH