اطلاعاتی از محصول جدید سری دیزایر کمپانی اچ‌تی‌سی منتشر شد!

با وجود شایعاتی که تاکنون منتشر شده معلوم است که اچ‌تی‌سی سخت در حال کار بر روی اسمارت فون‌های جدید خود است و این تلفن‌های هوشمند گویا در تمامی طبقات روانه بازار خواهند شد. امروز شایعات بسیار زیادی در خصوص اچ‌تی‌سی و محصولات آینده آن منتشر شده و اکنون نیز شاهد شایعاتی در خصوص یک محصول جدید در سری دیزایر اچ‌تی‌سی هستیم که حال حاضر با نام HTC A50AML شناخته می‌شود و همانند پرچم‌دار این شرکت از یک دوربین 4.0 مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل در بخش جلویی خود استفاده می‌کند.

HTC-rumors-1

این محصول که با شماره کد (کد نیم) CM650 شناخته می‌شود همانند وان M9 در دوربین پشتی خود از فناوری اولترا پیکسل استفاده نمی‌کند و شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی در این بخش هستیم که نسبت به دوربین 20 مگاپیسکلی وان M9 ضعیف‌تر است.

پردازش‌های این دستگاه نیز توسط چیپست MediaTek MT6752 انجام می‌شود که هشت هسته دارد و هر کدام بر روی فرکانس 1.6 گیگاهرتز قفل شده‌اند. پردازنده اسنپ دراگون 810 گویا خود اچ‌تی‌سی را نیز ناامید کرده است و افزایش دمایش به دل این کمپانی نیز خوش نیامده.

HTC-rumors

علاوه بر این انتظار می‌رود که HTC A50AML از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. سیستم عامل آن نیز اندروید 5.0 (لالی‌پاپ) خواهد بود که رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی بر روی آن نصب شده است. البته فعلا اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی و قیمت این محصول به بیرون درز نکرده است اما به‌طور حتم با این حجم شایعات،‌ به‌زودی از این اطلاعات نیز با خبر خواهیم شد.

3 در مورد “اطلاعاتی از محصول جدید سری دیزایر کمپانی اچ‌تی‌سی منتشر شد!”

  1. ” پردازنده اسنپ دراگون 810 گویا خود اچ‌تی‌سی را نیز ناامید کرده است و افزایش دمایش به دل این کمپانی نیز خوش نیامده.”
    🙂 🙂 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH