تولید نسخه خمیده S6 سه برابر خواهد شد!

نسخه متفاوت و خاص آخرین کهکشانی سامسونگ که S6 edge نام دارد از نظر زیبایی یکی از چشم نوازترین محصولات سامسونگ است. پس از پیش بینی فروش 55 میلیونی S6 در سال جاری به‌نظر می‌رسد سامسونگ کار سختی برای پاسخ به تقاضاها داشته باشد زیرا که انتظار می‌رود نسخه خمیده S6 نیز طرفداران زیادی داشته باشد.

analysts_samsung_to_sell_55m_galaxy_s6_and_s6_edge_this_year

تفاوت قیمت 150 یورویی بین این دو نسخه نیز نتوانسته باعث شود تا خریداران S6 اج کمتر شوند و همچنان تقاضا برای نسخه خمیده بر خلاف پیش بینی سامسونگ بالاست و برای پاسخگویی به تقاضا‌ها باید میزان تولید خود را افزایش دهد این در حالیست که مراحل ساخت S6 اج بسیار سخت است و سرعت پایینی نیز دارد.

قبلا نیز گزارش شده بود که تولید صفحه نمایش خمیده فاکتور مهمی در زمان تولید این گوشی خواهد بود ولی گزارشات اخیر نشان می‌دهد که ساختن پنل تاچ برای این صفحه خمیده خود دردسر بیشتری دارد. زمانی فقط یک کمپانی وظیفه تولید پنل‌های تاچ خمیده را برعهده داشت ولی هم اکنون کمپانی ژاپنی دیگری نیز از طرف سامسونگ در حال تولید تاچ پنل‌هاست و انتظار می‌رود با اضافه شدن شرکت‌های تولید کننده جدید سرعت تولید این نوع صفحه لمسی افزایش پیدا کند و سامسونگ توانسته با این افزایش میزان تولید نسخه خمیده را سه برابر کند تا نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهد.

1 در مورد “تولید نسخه خمیده S6 سه برابر خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH