ال‌جی G4 به زودی رونمایی خواهد شد!

اخبار و شایعات موجود در مورد آخرین پرچمدار ال‌جی مدت زیادی است که در فضای مجازی وجود دارد و همین دیروز هم تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرد. با همه این احوال به تازگی شایعاتی مبنی بر رونمایی از این گوشی در اواخر آوریل (هفته دوم اردیبهشت) به‌گوش می‌رسد که یعنی تا چند هفته آینده چشممان به جمال G4 روشن خواهد شد.

LG-G4

این گوشی که باید جانشین خوبی برای دو نسل پیش از خود باشد حال با صفحه نمایش 5 اینچی 2K و احتمالا خمیده عرضه خواهد شد و تصاویری که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی همراه قلم عرضه خواهد شد (در نسخه نوت).

ال‌جی هم اکنون فشار سامسونگ را روی خود احساس می‌کند و باید در رونمایی G4 دقت لازم را داشته باشد تا بتواند جواب مناسبی برای پرچمدار سامسونگ ارایه دهد. پیش بینی می‌شود G4 در یک سال 15 میلیون فروش داشته باشد که از این میزان 9.2 میلیون آن مربوط به سال 2015 است که عملکردی بهتر از G3 خواهد بود.

6 در مورد “ال‌جی G4 به زودی رونمایی خواهد شد!”

  1. گوشى هرچى نازکتر و گوشه دارتر بهتر!
    الجى زیاد تو طراحى گوشى تخصص نداره سیستم گوشى هاش خوبه ولى یکم باید گوشیاشو شیکککک تر کنه مثل اىفون 6 و note 4!

    1. گوشی های G2 و G3 دارای بهترین طراحی ها بین هم رده های خودشون بودن 😐 یکی از نقاط قوت ال جی قسمت طراحیشه ! اینکه میتونی گوشی 5.5 اینچی رو تو یه قاب نزدیک به 5 اینچ جا بده ! طراحی دوباره کلیدهای پاور و ولوم تو پشت دستگاه یه چیز کاملا کاربردی بود (اونایی که g2 و g3 دارن میدونن چی میگم) که الجی مبتکرش بود! بعد چه جوری میگی ال جی طراحیش ضعیفه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH