هواوی هانر جدید در راه است! تصاویر و مشخصات جزیی به‌بیرون درز کرد

همان طور که می‌دانید کمپانی هواوی تاکنون محبوبیت و موفقیت‌های زیادی را برای خود کسب کرده است و محصولات این شرکت نیز تاکنون با استقبال خوب کاربران مواجه شده‌اند که یکی از سری گوشی‌های پرفروش این شرکت سری هانر (Honor) نام دارد و اکنون نیز تصاویر و اطلاعاتی در خصوص محصول جدید این سری توسط یک منبع روسی منتشر شده است که دستگاه در کل بر اساس تصاویر، شکل و شمایلی ساده اما زیبا دارد.

HUAWEI-RUMORS-3

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی هانر جدید یک صفحه نمایش لمسی 5.0 اینچی در بخش جلویی خود خواهد داشت که در بالای آن یک دوربین مکالمه تصویری 5.0 مگاپیکسلی قرار گرفته است و بخش پشتی نیز میزبان یک دوربین 13.0 مگاپیکسلی است. علاوه بر این دستگاه مذکور از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند و امکان نصب دو سیمکارت نیز بر روی آن مسیر خواهد بود.

HUAWEI-RUMORS-6

پردازنده هواوی هانر جدید از نوع 64 بیتی و 8 هسته‌ای خواهد بود که به احتمال زیاد توسط HiSilicon (تولید کننده پردازنده‌های هواوی) ساخته خواهد شد. علاوه بر این انتظار می‌رود که طول عمر باتری مناسبی نیز این دستگاه داشته باشد، هر چند که تاکنون مشخصات آن منتشر نشده است.

HUAWEI-RUMORS-1

سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید خواهد بود که هواوی همانند همیشه رابط کاربری اختصاصی خود را با نام Emotion UI بر روی آن قرار خواهد داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده هواوی هانر جدید در روسیه 226 و 261 دلار قیمت خواهد داشت.

1 در مورد “هواوی هانر جدید در راه است! تصاویر و مشخصات جزیی به‌بیرون درز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH