نسخه تقلبی گلکسی S6 چندان هم زشت نیست!

با وجود اینکه کمپانی‌های بسیار زیاد چینی وجود دارند که محصولات خوب و مناسبی را تولید می‌کنند، اما کمپانی‌هایی نیز هستند که تنها اقدام به کپی کردن محصولات مختلف و به‌روز می‌کنند و نسخه کپی شده آن‌ها را با سخت افزار ضعیف‌تر می‌سازند و به‌فروش می‌رسانند.

galaxy-s6-clone-2-620x465

حال با معرفی گلکسی S6، پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ تمامی ما انتظار داشتیم که این شرکت‌های چینی دست به کار شوند و اکنون نیز ثمره آن منتشر شد. اما خوشبختانه گلکسی S6 تقلبی چندان هم بد قیافه نیست؛ زیرا اغلب محصولات کپی شده چندان زیبا و دلنشین نیستند اما این کپی در واقع چندان هم زشت نیست.

galaxy-s6-clone-3-620x465

علاوه بر این کمپانی تولید کننده یک حافظه رم 1 یا 2 گیگابایتی را بر روی آن قرار داده است و به نظر می‌رسد حدود 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر باشد. پردازنده این محصول نیز 8 یا 4 هسته‌ای خواهد بود و از شبکه 3G پشتیبانی خواهد کرد.

galaxy-s6-clone-1-620x465

البته نکته مهم این است که این محصول از دو ماه دیگر روانه بازار خواهد شد و با این اوصاف نمی‌تواند تاثیر چندانی بر فروش نسخه اصلی گلکسی S6 داشته باشد و بالطبع اغلب کاربران بر تفاوت‌های اساسی نسخه اصلی و کپی شده اشراف دارند و کمتر به سراغ محصولات کپی شده می‌روند.

galaxy-s6-clone-4-620x465

9 در مورد “نسخه تقلبی گلکسی S6 چندان هم زشت نیست!”

  1. علی اصغر حمزه

    سلام اقای محترم من یه اس ۶دارم میخرم ال سی دیش شکسته وخاموشه چطور بفمم اصله یانه ؟

  2. با عرض سلام خدمت همه آیتی ها در جواب اقای امیر من خودم g3دارم و بنده همین مشکل ترک خوردن در بالا و پایین g3 رو دارم و خیلی ناراحت شدم بابت همین مسئله

  3. بسیار ممنون پس لطفا بگید نسخه 16 گیگ رو بخرم یا 32 و آخرین سوالم اینکه آیا این واقیعت داره که میگن رقم هفت و هشت شماره سریال گوشی اگه فلان شماره باشه نشون میده گوشی مونتاژ کجاست؟ چون من رقم هفت و هشت گوشیم اسند پی هفت 02 بود گفتن مونتاژ اماراته با دویست تومن ضرر فروختم 750 . بازم ممنون.

    1. پیمان گل‌کار

      در مدلی که بنده دارم، چنین مشکلی رو تا به حال نداشتم و بعید هم می‌دونم عمومیت داشته باشه

  4. سلام آقای گلکار سلام ببخشید دلیل ترک بردشتن گوشی G3 چیه؟
    یک ماهی هست که میخوام G3 بخرم ولی بدجور دو به شک شدم تو رو قرآن کمک کنین ممنون.

    1. پیمان گل‌کار

      ترک برداشتن؟! چنین چیزی را من در ارتباط با این گوشی ندیدم! از دارندگانش هم نشنیدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH