میزان پیش فروش گلکسی S6 دو برابر گلکسی S5 بوده است!

چندی پیش کمپانی سامسونگ پرچم‌داران جدید خود را با نام گلکسی S6 و گلکسی S6 اج معرفی کرد که هر دو محصولاتی بودند که توانستند انتظارات کاربران خود را برآورده سازند و گویا تلاش‌های این شرکت در این نسخه‌ها به ثمر نشست. حال گزارش‌های منتشر شده در خصوص آن‌ها نیز حاکی از این محبوبیت دارد و بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده پرچم‌داران جدید کمپانی سامسونگ توانسته‌اند 20 میلیون دستگاه فروش داشته باشند و البته این گزارش توسط اپراتور‌های موبایل منتشر شده است.

galaxy-s6

بر اساس گزارش‌های جدید نیز میزان محبوبیت گلکسی S6 و گلکسی S6 اج در آمریکا بیشتر از سایر کشور‌هاست و پرچم‌داران جدید سامسونگ توانسته‌اند تقریبا دو برابر گلکسی S5 (پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ) فروش داشته باشند و این فروش دو برابری در چهار روز اول شروع پیش‌فروش بیشتر مشهود بود و نسبت به چهار روز اول پیش فروش گلکسی S5 دو برابر شده بود.

در واقع سال گذشته میزان فروش گلکسی S5 کمتر از انتظارات سامسونگ بود و با وجود فروش زیاد در نسخه جدید می‌توان دریافت که این کمپانی توانسته نیاز‌های کاربرانش را برطرف نماید. البته گفتنی است که این افزایش میزان فروش فعلا توسط خود سامسونگ تایید یا رد نشده است. در طول هفته‌های آینده پرچم‌داران جدید این شرکت روانه بازار‌های جهانی و ایران خواهند شد (بررسی تخصصی S6 را هفته بعد در آی‌تی‌رسان می‌خوانید) و در این زمان است که می‌توان میزان افزایش فروش سامسونگ را تخمین زد.

1 در مورد “میزان پیش فروش گلکسی S6 دو برابر گلکسی S5 بوده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH