رندر‌هایی از اچ‌تی‌سی وان E9 منتشر شد، منتظر طراحی وان (M8) با بدنه پلاستیکی باشید!

گویا کمپانی اچ‌تی‌سی امسال سعی دارد تمام تلاش خود را برای معرفی محصولات جدید به کار برد و در این زمینه نیز تلاش‌هایش کم کم به ثمر می‌رسند. اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل پرچم‌دار جدید خود را با نام اچ‌تی‌سی وان M9 معرفی کرد که از یک سخت افزار قدرتمند اما در کنار طراحی تکراری بهره می‌برد.

HTC-One-E9-renders-(1)

چندی پیش یک محصول میان‌رده اما قدرتمند از سوی این شرکت معرفی شد و اکنون نیز رندر‌های جدیدی در خصوص یک محصول دیگر توسط پروفایل معروف upleaks@ منتشر شده است که نشان از اچ‌تی‌سی وان E9 دارد و بر اساس این رندر‌ها معلوم است که این محصول از زبان طراحی وان (M8) بهره می‌برد اما بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است.

HTC-One-E9-renders-(2)

اطلاعات زیاد و کاملی در خصوص محصول جدید اچ‌تی‌سی منتشر نشده است اما می‌دانیم که صفحه نمایش آن کوچک‌تر از اچ‌تی‌سی وان +E9 خواهد بود اما وضوح تصویر مشابهی دارد (صفحه نمایش اچ‌تی‌سی وان +E9 با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل و اندازه آن نیز 5.5 اینچ است).

HTC-One-E9-renders

پردازنده اچ‌تی‌سی وان E9 نیز هشت هسته‌ای از نوع MediaTek MT6795 خواهد بود و 3 گیگابایت حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. دوربین پشتی آن 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 4 مگاپیکسل است که می‌تواند برای دوست‌داران سلفی مناسب باشد. علاوه بر این همانند اچ‌تی‌سی وان (M8) این محصول نیز در بخش بالا و پایین صفحه نمایش از اسپیکر‌های بوم‌ساند بهره می‌برد.

HTC-One-E9-renders-(3)

1 در مورد “رندر‌هایی از اچ‌تی‌سی وان E9 منتشر شد، منتظر طراحی وان (M8) با بدنه پلاستیکی باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH