۱۲ بازی جدید برای اپلی‌ها که باید تجربه کنید

با ورود تلفن‌های هوشمند، سیل وسیعی از اپلیکیشن و بازی‌های مختلف روانه این دستگاه‌ها شدند و کاربران‌شان نیز با نیروی تمام از آن‌ها استقبال کردند و اکنون تقریبا در هر هفته چندین بازی و برنامه جدید ساخته می‌شود. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با جدید‌ترین بازی‌هایی آشنا شویم که برای سیستم عامل iOS منتشر شده‌اند.

Space Marshals

gallery-1427291595-space-marshals

اولین بازی Space Marshals نام دارد و جریان چندین ماموریت است که قدرت‌های مختلفی نیز در اختیار کاربر قرار دارد و می‌تواند با سپری کردن هر مرحله وارد مرحله‌ای دیگر شود.

Card crawl

card-crawl

این بازی با کارت‌های مختلف جریان می‌یابد که در کل 54 کارت است و در هر مرحله کاربر 3 دقیقه وقت دارد تا دشمنانش را از بین ببرد و بدین منوال بازی ادامه می‌یابد.

Dark Echo

dark-echo

Dark Echo یک بازی تقریبا پازلی است که جریان بازی در یک محیط تاریک (همانند اسمش) ادامه پیدا می‌کند و کاربر بر اساس صدا‌هایی که می‌شوند می‌بایست اقدامات لازم را انجام دهد.

Alto’s Adventure

altos-adventure

اپلیکیشن Alto’s Adventure یک بازی جالب با محیط کاربری زیبا است که در آن کاربر نقش یک اسنوبرد سوار را بر عهده دارد و در طول بازی از کوه‌ها و مناطق زیبا عبور می‌کند.

Socioball

Screen-2

در این بازی که سبک و سیاقی پازلی دارد کاربر می‌بایست با کمک کاشی‌های مختلف، تصویر و موضوع مورد درخواست بازی را تکمیل نماید و به مرحله بعدی راه یابد.

PARTICLE MACE

gallery-1427294698-particle-mage

بازی PARTICLE MACE شما را به گذشته‌هایی دور باز خواهد گرداند. گذشته‌هایی که بازی‌های مختلف را بر روی کنسول‌های بسیار قدیمی بازی می‌کردیم و محیطش نیز بسیار شبیه به آن چیزی است که در گذشته بود. این بازی اگرچه محیط چندان زیبایی ندارد اما می‌توانید ساعات خوبی را با آن رقم بزنید.

rop

اپلیکیشن rop یک بازی جالب و پازلی است که بیشتر برای تقویت حافظه تاثیر دارد و می‌توانید از طریق آن پازل‌های مختلف را حل کرده و برای خود یک انیشتین شوید.

Auro: A Monster Bumping Adventure

auro8

در جریان این بازی شما می‌بایست نبرد سنگینی در 20 مرحله داشته باشید که بسیار هیجان انگیز است و در واقع معتاد این بازی خواهید شد.

Flop Rocket

f-8369-515920415c

در جریان بازی مذکور شما می‌بایست فضاپیمای خود را هدایت کنید تا با موانع برخورد نکند و بعد از آن نیز می‌بایست اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید امتیاز کسب کنید.

Five Nights at Freddy’s 3

five-nights

اپلیکیشن Five Nights at Freddy’s 3 یک بازی ترسناک است که در جریان آن شما می‌بایست در محیط یک رستوران مخروبه حرکت کنید و اتفاقاتی برایتان می‌افتد که بسیار جالب هستند.

Snow Roll

snow-roll

این اپلیکیشن یک بازی بی‌انتهاست که توسط یک انگشت انجام می‌شود و در جریان آن باید گلوله برفی را هدایت و بزرگترش کنید.

Mr Jump

mr-jump

Mr Jump یک بازی ساده اما جالب است که می‌بایست موانع را با پریدن پشت سر بگذارید.

این 12 اپلیکیشن، بازی‌هایی هستند که جدیدا برای سیستم عامل iOS منتشر شده‌اند و شما می‌توانید از طریق فروشگاه نرم افزاری اپل آن‌ها را خریداری یا دانلود کنید.

1 در مورد “۱۲ بازی جدید برای اپلی‌ها که باید تجربه کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH