اکسپریا Z4 تاییدیه FCC را دریافت کرد!

کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی پرچم‌داران جدید خود را معرفی کرده‌اند اما تاکنون سونی اقدام به معرفی پرچم‌دار جدید خود که به احتمال زیاد اکسپریا Z4 نامیده می‌شود، نکرده است و تنها تاکنون سیلی از شایعات، وادی تکنولوژی را در بر گرفته‌اند.

اما گویا هرچه که باشد به‌زودی شاهد حضور رسمی این محصول خواهیم بود، زیرا روز گذشته یک دستگاه مرموز با شماره مدل PM-0780 از سوی سونی وارد تاییدیه FCC شد و توانست عملیات دریافت این تاییدیه را سپری کند.

البته از طریق شماره مدل نمی‌توان قبول کرد که دستگاه تایید شده مربوط به اکسپریا Z4 پرچم‌دار جدید کمپانی سونی است اما نکته جالب اندازه کلی آن است که بسیار شبیه به اکسپریا Z3 است (5.75×2.87 میلی متر).

sonyxperiaz4frontleak-630x399

تاییدیه FCC نیز حکایت از وجود شیار کارت حافظه بر روی دستگاه دارد و این دستگاه با اندروید 5 روانه بازار خواهد شد و رابط کاربری ساده و روان سونی نیز بر روی آن جولان می‌دهد.

شایعات قبلی حاکی از صفحه نمایش 5.1 اینچی اکسپریا Z4 بودند که وضوح تصویر 1080p را ارایه می‌داد. پردازنده این محصول نیز بر اساس اطلاعات منتشر شده اسنپ‌دراگون 810 خواهد بود و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص داده می‌شود. یک دوربین 20 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در بخش پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت. البته تا زمان معرفی رسمی این محصول به‌طور حتم اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر خواهد شد.

6 در مورد “اکسپریا Z4 تاییدیه FCC را دریافت کرد!”

  1. بسیار ممنون آقای گلکار پس لطفا بگید نسخه 16 گیگ رو بخرم یا 32 سوال آخرم اینه که آیا واقیعت داره که میگن رقم هفت و هشت شماره سریال گوشی اگه فلان شماره باشه معلوم میشه گوشی مونتاژ کجاست؟ چون بنده رقم هفت و هشت گوشیم Accend P7 02 بود گفتن مونتاژ اماراته با دویست تومن ضرر فروختم 750 .

    1. پیمان گل‌کار

      نسخه ۳۲ گیگ به خاطر ۳ گیگ رم، مدل بهتری هست. در مورد این رقم سریال، اطلاع دقیقی ندارم عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH