با اسمارت باکس، ابداعی بسیار جالب از سوی گوگل آشنا شوید!

روزانه تعداد بسیار زیادی نامه از سرتاسر دنیا ارسال می‌شود. با وجود اینکه اغلب افراد در حال حاضر به‌جای نامه‌های کاغذی از ایمیل استفاده می‌کنند، اما همچنان نیز نامه‌های کاغذی و قدیمی رواج دارند و افراد گاها مجبور به استفاده از آ‌ن‌ها هستند.

گوگل نیز تاکنون برای پیام‌های الکترونیکی کاربران خود از یک سرویس جی‌میل و اینباکس استفاده می‌کرد که محبوبیت بسیار بالایی نیز در میان کاربران داشت اما گویا اکنون تصمیم دارد وارد دنیای نامه‌های کاغذی شود و به همین دلیل گجتی بسیار جالب تولید کرده است.

MAIL

این گجت که در واقع نسخه هوشمند جعبه نامه‌های قدیمی و روزمره است، می‌تواند نامه‌های شما را به بهترین شکل ممکن محافظت کند و علاوه بر این از سیستم عامل خود کمپانی یعنی اندروید بهره می‌برد. در این صندوق نامه پیام‌های دریافت شده توسط مامور پست، دسته بندی می‌شوند و در دما و شرایط بسیار مناسب نگهداری می‌شوند تا بتوانند حس خود را حفظ کنند. علاوه بر این افراد می‌توانند آن را با خود حمل کنند و در یک محیط دیگر از طریق صفحه نمایش آن، پیام‌های ویدیویی و… را مشاهده کنند و یا نامه‌ها را مطالعه نمایند. در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی این گجت بسیار جالب را تماشا کنید:

همان‌طور که مشاهده کردید این یک گجت فوق العاده است اما توهمی بیش نیست! توهمی که ساخته و پرداخته ذهن گوگل است و آن را برای دروغ روز 13 خود ترتیب داده و در واقع فعلا شاهد چنین محصولی نخواهیم بود.

2 در مورد “با اسمارت باکس، ابداعی بسیار جالب از سوی گوگل آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH