هواوی Honor 4C به زودی از راه می‌رسد!

در یکی از جدیدترین توییت‌های فضای مجازی، مشخص شد که کمپانی چینی هوآوی برای جدیدترین گوشی خود گواهینامه TENAA را دریافت کرده است.

این توییت که توسط Antonio Monaco منتشر شده است، اضافه می‌کند که این محصول ناشناس به احتمال بسیار زیاد Honor 4C خواهد بود. صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح HD، پردازنده 8 هسته‌ای ناشناس با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، در کنار 2 گیگابایت رم و 8 گیگ حافظه داخلی، از مشخصات این محصول جدید چینی است. همچنین هوآوی این بار برای دوربین این دستگاه، به سراغ یک نمونه 13 مگاپیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلو رفته است.

محصول پیشین سری Honor کمپانی هوآوی با مشخصات خوب و قیمت بسیار مناسب توانست بازار مناسبی را برای خود دست و پا کند. حال این کمپانی چینی در نظر دارد تا با ادامه این سری محبوب، مارکتش را گسترش دهد.

تصاویر این گوشی را می‌توانید ببینید:

Huawei-P8-teased-again-and-a-new-Huawei-phone-is-certified-by-TENAA (1) Huawei-P8-teased-again-and-a-new-Huawei-phone-is-certified-by-TENAA (2) Huawei-P8-teased-again-and-a-new-Huawei-phone-is-certified-by-TENAA New-Huawei-phone-gets-certified-by-TENAA

در کنار این توییت، Monaco تصویری را نیز از جدیدترین پرچم‌دار هوآوی یعنی P8 منتشر نموده است. محصولی که در تاریخ 15 آوریل 2015 در شهر لندن معرفی خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شد، P8 با استفاده از پردازنده جدید و اختصاصی Kirin 935 عرضه می‌شود. چیپستی 8 هسته‌ای با معماری جدید و قدرتی بالا.

Huawei-P8-teaser

همچنین شایعان نشان می‌دهد که هوآوی قصد دارد تا P8 را در دو نسخه استاندارد و ورژن Platinum وارد بازار کند. اخبار نشان می‌دهد که این کمپانی چینی از شیشه یاقوت کبود برای پوشاندن هر دو سطح جدید پرچم‌دارش بهره برده و قیمت حدودی 814 دلار را برای نسخه گران آن انتخاب کرده است.

6 در مورد “هواوی Honor 4C به زودی از راه می‌رسد!”

  1. من قبلا طرفدار هواووی بودم اما توصیه میکنم برای حمایت از تولید ملی جی ال ایکس بخرید، انصافا که کیفیت محصولاتش داره روز به روز بهتر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH