اسمارت فون خود را با این تصاویر زمینه فوق‌العاده تزیین کنید!

سلیقه چیزی است که افراد مختلف می‌توانند از شیوه انجام دادن کار‌های شما تشخیص دهند و میزان دقت و ظرافت عمل شما را به چالش بکشند و ببینند که به چه میزانی در کار‌های خود دقت دارید و این سلیقه گاها در اسمارت فون و تبلت‌ها نیز به چشم می‌خورد.

android-wallpaper-rocks-640x400

بسیار از افراد تصویر زمینه گوشی خود را از تم‌های مختلفی که به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است، می‌گیرند اما عده‌ای نیز هستند که خیلی با سلیقه تصاویر خوب و شکیلی را انتخاب و به عنوان تصویر زمینه دستگاه خود قرار می‌دهند.

سنگ‌های رنگارنگ یکی از زیباترین اشیای این کره خاکی هستند که گاها شکل و شمایل عجیبی دارند و همین امر باعث می‌شود که بر زیبایی آن‌ها افزوده شود. حال ما نیز برای این که کار شما در انتخاب تصویر زمینه زیبا برای اسمارت‌فون، تبلت و حتی کامپیوترتان آسان‌تر شود، چند تصویر زیبا و باکیفیت را از سنگ‌ها انتخاب کرده‌ایم که اچ‌دی هستند و می‌توانند سلیقه شما را به رخ دوستانتان بکشند. شما می‌توانید برای استفاده از این تصاویر با کیفیت و سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید تا نسخه اصلی تصویر نمایش شود. شما کدام یک را پسندید؟

rock-wallpaper-5-640x427 rock-wallpaper-2-640x425rock-wallpaper-4-640x427rock-wallpaper-1-640x427 rock-wallpaper-3-640x427 rock-wallpaper-6-640x427

1 در مورد “اسمارت فون خود را با این تصاویر زمینه فوق‌العاده تزیین کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH