نکسوس 7 تا 2 گیگاهرتز اورکلاک شد!

احتمالا قبلا در خبرها خوانده بودید که نکسوس 7 را تا 1.64 گیگاهرتز اورکلاک کرده‌اند و البته نتایج حیرت‌انگیز تست‌های آن را نیز دیده بودید. امروز شوک دیگری به طرفداران این محصول و گیک‌های فن‌آوری وارد شد: نکسوس 7 تا 2 گیگاهرتز اورکلاک شده است! بله درست شنیدید 2 گیگاهرتز! Tegra 3 پردازنده نکسوس 7 در حالت عادی بر روی فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز تنظیم شده است اما امروز کاربران انجمن  XDA Developers توانستند با ارائه کرنل اختصاصی برای نکسوس 7 فرکانس کاری آن را تا 2 گیگاهرتز افزایش دهند.

البته کرنل جدید هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته و به گفته سازندگان هنوز به پایداری لازم نرسیده است اما آنها ابراز امیدواری کرده‌اند که بتوانند در آینده آن را در اختیار عموم قرار دهند. خب حتما می‌پرسید که این 2 گیگاهرتز اورکلاک چه فایده‌ای دارد؟ زمانی که تبلت نکسوس7 تا 2 گیگاهرتز اورکلاک شده بود توانستند از آن با نرم‌افزار Quadrant تست بگیرند که نتیجه آن بسیار غیر‌قابل باور و حیرت‌انگیز بود! باور نمی‌کنید؟ خودتان نتیجه تست را ببینید:

نکسوس 7 توانسته است کمی بیشتر از 8000 امتیاز بگیرد، یعنی تقریبا چیزی به 2 برابر از HTC One X که به نوعی دومین گوشی قدرتمند کنونی بازار است. نتیجه این تست با اختلاف زیادی همه رقبا را کنار می‌زند اما نکته‌ای که اینجا حائز اهمیت است این است که فعلا کرنل کنونی به هیچ وجه پایدار نیست و مشکلات زیادی داشته و اصلا قابل استفاده برای کاربران عادی نیست. باید منتظر ماند و دید که سازندگان این کنترل می‌توانند به نسخه‌ای پایدار برسند و آن را برای عموم ارائه کنند یا موفق به اینکار نخواهند شد.

4 در مورد “نکسوس 7 تا 2 گیگاهرتز اورکلاک شد!”

  1. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    راستش بعضی وقتا کارهایی می کنیم که جز دردسر برای خودمون و دیگران کارایی نداره
    من یه نکسوس 7 سی و دو گیگ گرفتم .
    هر کاری میکنم یه فایل apk روش بریزم و برنامه نصب کنم نمیشه که نمیشه . البته عکس و موزیک مشکل نداره . درضمن فایل رو هم تغییرنام دادم نشد . به کامپیوتر هم وصل کردم باز هم نشد .
    البته می دونم راه حل داره اما هر چی بذهنم رسید انجام دادم .
    حالا اگه امکان داره راهنماییم کنید .
    ممنون از اطلاعات مفیدتون .

    1. پیمان گل‌کار

      شما باید از یک فایل منیجر استفاده کنید. برای نصب آن هم یا به صورت مستقیم فایل را از نت دانلود کنید یا از طریق بلوتوث انتقال دهید تا قابل نصب باشد. بعد از آن تمام فایل‌های apk را می‌توانید از طریق این برنامه نصب کنید

    2. عزیز من باید روت کنی نکسوس 7 رو . چون نمیذاره فایل apk ارسال کنی به هیچ وجه . بخاطر مسائل امنیتی و ویروس و این چیزها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH