مشخصات LG Optimus G فاش شد

مدت زمان زیادی از موقعی که مشخصات گوشی Optimus G ال‌جی به بیرون درز پیدا کرد نمی‌گذرد. از آنجایی که اخبار این چنینی با شک و تردید در موردشان بحث می‌شود، ال‌جی وب‌سایتی مختص اسمارت‌فون نسل بعدی‌اش را راه‌اندازی کرده که به اعتقاد بسیاری همان اپتیموس جی خواهد بود. خبر خوش برای مشتاقان فناوری این است که ال‌جی از این گوشی جدید پرده‌برداری کرده است. اپتیموس جی از پردازنده چهارهسته‌ای Qualcomm APQ8064 بهره می‌برد و به پردازشگر گرافیکی Adreno 320 مجهز شده است. همچنین این محصول در شبکه نسل سوم و چهارم هم کار می‌کند.

این گوشی دارای نمایشگر 4.7 اینچی True HD IPS پلاس با وضوح 768×1280 پیکسل، 2 گیگابایت رم و دوربین هیجان‌آور 13 مگاپیکسلی به همراه باتری 2100 میلی‌آمپری است. طی گزارش‌های رسیده این باتری یکی از قدرتمندترین نمونه‌های موجود در میان اسمارت‌فون‌ها به حساب می‌آید. همچنین اپتیمموس جی با اندروید نسخه 4 ساندویچ بستنی به صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی تا یک ماه آینده وارد بازار کره جنوبی شود، و عرضه جهانی آن نیز پس از آن انجام شود اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه “آی تی رسان” شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

5 در مورد “مشخصات LG Optimus G فاش شد”

  1. خیلی گوشی زیبایی هست ، طراحی های ال جی بسیار منحثر به فرد هستند ولی چه فایده که تو کشورما ال جی زیاد طرفدار نداره !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH