اینستاگرام خود را آپدیت کنید! ویژگی‌های جدید در انتظار شماست

اپلیکیشن محبوب اینستاگرام روز گذشته به‌روز رسانی جدیدی را دریافت کرد که این آپدیت در حال حاضر تنها برای اندروید منتشر شده است اما کاربران اپل نیز به‌زودی چنین به‌روز رسانی‌ای را دریافت خواهند کرد. البته در هر دو به‌روز رسانی ویژگی‌های مشترکی به اپلیکیشن افزوده می‌شود ولی ما در خصوص چه ویژگی‌ای حرف می‌زنیم؟ ویژگی‌های جدیدی که وارد اینستاگرام شده‌اند مربوط به بخش رنگ‌بندی و محو شدگی است که Color و Fade نامیده می‌شوند.

Instagram-6.19.0-update-color-fade-640x376

از طریق بخش رنگ‌ها شما می‌توانید در ویرایش تصاویر میزان رنگ تصویر را در بین رنگ‌های موجود انتخاب کنید که موجب می‌شود تصویر شما سبک و سیاق جدیدی به خود بگیرد. در سوی دیگر نیز ویژگی محو شدگی باعث می‌شود که تصویر یک حالت به‌خصوصی داشته باشد و رنگ‌ها ترکیب مناسب‌تری با یک دیگر داشته باشند.

در آپدیت قبلی نیز این سرویس تصویری اطلاعیه‌ها را در اختیار کاربران قرار داد که از طریق آن‌ها می‌توانستند به آخرین تصاویر منتشر شده توسط دوستان خود خیلی سریع دسترسی داشته باشند. برای این کار لازم است که دکمه سه نقطه‌ای در بالا صفحه نمایش را فشار داده و گزینه Turn on Post Notification را فعال کنید تا از این پس آخرین تصاویر کاربر یا یک هشتگ بلافاصله بعد از انتشار برای شما نمایش داده می‌شود.

1 در مورد “اینستاگرام خود را آپدیت کنید! ویژگی‌های جدید در انتظار شماست”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH