اچ‌تی‌سی وان +E9 رسما معرفی شد!

کمپانی اچ‌تی‌سی روز گذشته اسمارت فون جنجال برانگیز خود را که تاکنون شایعات بسیار زیادی را از آن خود کرده بود معرفی کرد. این محصول که نسخه‌ای از زیر مجموعه وان M9، پرچم‌دار این شرکت بود محصولی است با سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت که تنها در بازار‌های خاصی به‌فروش خواهد رسید.

HTC-One-E9

اما دیروز در کنار این محصول، اچ‌تی‌سی وان E9+ نیز رسما معرفی شد که آن هم در زیر مجموعه وان M9 قرار دارد و از لحاظ مشخصاتی نیز بسیار شبیه به پرچم‌دار این شرکت است اما در واقع جنس بدنه آن متفاوت است و از پلاستیک ساخته شده و در مقابل صفحه نمایشی با وضوح تصویر QHD دارد. البته این محصول نیز تنها در بازار‌های آسیایی به‌فروش خواهد رسید. گفتنی است که با وجود پلاستیکی بودن، کیفیت ساخت این محصول بالا است و هم‌تراز با دیزایر 816 قرار دارد.

HTC-One-E9-(2)3

اچ‌تی‌سی بر روی این محصول یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل قرار داده است که پنل آن LCD است. پردازش‌های وان E9+ توسط MediaTek MT6795M انجام می‌شود که 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. برای ذخیره سازی اطلاعات کاربر نیز 16 گیگابایت حافظه داخلی بر روی این اسمارت فون قدرتمند قرار گرفته است و امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی وجود دارد.

HTC-One-E9-(1)

دوربین پشتی این محصول 20 مگاپیکسل است اما در بخش جلویی دستگاه یک دوربین 4 مگاپیکسلی با فناوری اولترا پیکسل قرار گرفته است که می‌تواند برای دوستداران سلفی خوش‌آیند باشد. تامین انرژی این محصول نیز بر عهده یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است.

2 در مورد “اچ‌تی‌سی وان +E9 رسما معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH