رندر جدیدی از اکسپریا Z4 منتشر شد!

زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار جدید کمپانی سونی باقی نمانده است و این کمپانی در تلاش است تا هرچه سریع‌تر نسخه جدید سری Z خود را با نام اکسپریا Z4 معرفی کند که انتظار می‌رود همانند همیشه رقیبی سر سخت برای محصولاتی نظیر گلکسی S6 و اچ‌تی‌سی وان M9 باشد.

روزانه اخبارات و شایعات بسیار زیادی در خصوص محصول جدید سونی به گوش می‌رسد و امروز نیز اخباری منتشر شده‌اند که حاکی از شکل و شمایل کلی گوشی هستند. امروز رندر جدیدی از اکسپریا Z4 منتشر شده است که شاید در نگاه اول هیچ تفاوتی با نسل‌های قبلی مخصوصا اکسپریا Z3 نداشته باشد و فقط کمی اسپیکر‌ها در بخش جلویی دستگاه کشیده‌تر شده‌اند و همانند اکسپریا Z2 این اسپیکر‌ها به بالاترین بخش ممکن انتقال یافته‌اند.

Sony-Xperia-Z4

اما باید بگوییم که از سایر جهات این محصول هیچ تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و کم کم سیاست این کمپانی نیز همانند سیاست ناموفق سال گذشته سامسونگ می‌شود که تمامی نسل‌ها شبیه به یکدیگر بود و با این اوصاف میزان استقبال از سوی کاربران نیز کاهش خواهد یافت.

انتظار می‌رود که پرچم‌دار جدید کمپانی سونی صفحه نمایشی 5.2 اینچی داشته باشد که در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارایه خواهد داد و نسخه دیگر وضوحی QHD خواهد داشت. پردازش‌های هر دو نسخه نیز انتظار می‌رود توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 810 انجام شود و 3 یا 4 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده خواهد شد.

علاوه بر این انتظار می‌رود که پرچم‌دار جدید سونی یک نسخه کامپکت و یک نسخه اولترا نیز داشته باشد که دایره انتخاب کاربران را گسترده‌تر می‌کند.

3 در مورد “رندر جدیدی از اکسپریا Z4 منتشر شد!”

  1. بسیار زیبا و بی نقص هست. طراحی z3
    با اون بی نقصیش اینبار به تکامل رسید و هیچ ایراد دیگه ای نداره. ماشالا به سونی. انیدورام آخرین شی سری omni balance بسیار خوب بفزوشه تا خاطره خوبی بجا بذاره از خودش.

    1. دوست عزیز منم به عنوان یه طرفدار سونی قبول دارم که طراحی زد ۳ و حتی زد۲ علاوه بر این که بی نقصه ، خیلی هم جذاب هست که در نگاه اول خریدارو به سمت خودش جذب میکنه و فقط بعضیا متل منو شما هستیم که که فرق بین زد ۱ و زد ۴ رو میدونم و وقتی این دو رو در کنار هم تو دستت بگیری متوجه بهبود سری جدید میشیم ولی بیشتر مردم فقط به عدد توجه میکنن و میگن هیچ فرقی بین سونی زد ۱ و زد۴ وجود نداره و واقعا هم این طوری هیچ چیز چشم گیری اضافه نشده به زد ۳ ، ، نوت ۴ نسبت به ۳ دارای صفحه نمایش بهتری شده دارای سنسور اتر انگشت شده دارای فریم فلزی شده یا و یا سایر گوشی ها ولی فرق زیادی بین زد ۱ و زد ۳ وجود نداره ،، میترسم سونی با این سیاستش به وضع نوکیا دچار بشه

      1. امیر جان اتفاقا نوت4 نسبت به 3 پسرفت هم داشته ولی z3 نسبت به z2 هم حتی پیشرفت خوبی داشته. مثل بالاتر رفتن کیفیت صفحه نمایش،قویتر شدن صدا،بهتر شدن باتری،بهتر شدن طراحی، بالاتر رفتن درجه ip, قویتر شدن cpu, بهتر شدن کیفیت دوربین و….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH