سلفی و مونوپاد عجیب در شهر لندن را تماشا کنید!

خودنگاره یا سلفی چیزی است که روزانه تعداد بسیار زیادی از آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم و یا در خیابان‌ها افرادی را می‌بینیم که با لب‌های غنچه شده و یا یک فیگور خاص یک مونوپاد در دست دارند و سلفی می‌گیرند و به‌طور حتم ساعاتی دیگر می‌توانید آن سوژه را از دید اسمارت فون در شبکه‌های اجتماعی مختلف مشاهده نمایید.

selfie

اما اگر بتوانیم با یک مونوپاد نسبتا کوچک کنار بیاییم به هیچ وجه نمی‌توانیم یک میله 8.53 متری را برای ثبت تصاویر سلفی تحمل کنیم. بله درست شنیده‌اید، یکی از شخصیت‌های یوتیوب اقدام به سلفی گرفتن در خیابان‌های لندن کرده اما کمی شرایط متفاوت است. او یک مونوپاد 28 فوتی (8.53 متری) را در دست دارد و با کمک آن سعی می‌کند در هر نقطه شهر با افراد مختلف سلفی بگیرد. در این فرآیند عده‌ای استقبال می‌کنند و عده‌ای نیز دلخور می‌شوند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید:

همان طور که مسخره بازی این فرد را در ویدیو بالا مشاهده کردید وی طی اقدامی عجیب رسم تازه‌ای را در دیار سلفی بنا کرد. امید است که حداقل این فرهنگ غربی وارد ایران نشود. البته اسمارت فون‌ها نیز روز به روز دوربین قدرتمندتری را در بخش جلویی خود جای می‌دهند که خود مسیر همواری است برای سلفی و سلفی گرفتن که برای مثال می‌توان به اسمارت فون‌های سلفی محور اکسپریا C3 یا اچ‌تی‌سی وان Eye اشاره کرد.

3 در مورد “سلفی و مونوپاد عجیب در شهر لندن را تماشا کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH