پرچم‌دار جدید OnePlus اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد!

پرچم‌دار فعلی کمپانی OnePlus عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است و توانسته محبوبیت خوبی را به‌دلیل قیمت پایینش در میان کاربران به دست آورد و اکنون نیز گمانه زنی‌هایی در خصوص نسخه جدید آن به گوش می‌رسد. شایعات گذشته حکایت از معرفی این محصول در سه ماهه سوم سال جاری داشتند اما اخبار جدید حاکی از معرفی این محصول در سه ماهه آخر امسال هستند.

OnePlus-One-Camera-1

One برای این کمپانی موفقیت‌های بسیار زیادی را رقم زد و توانست نام این کمپانی را نیز بلند آوازه سازد و اکنون انتظار می‌رود نسخه جدید نیز که 2 نامیده خواهد شد موفقیت‌های این کمپانی را بیشتر کند و محبوبیت بیشتری را برای آن رقم بزند.

تمامی اعداد و ارقام حکایت از سود دهی این کمپانی دارند که آن نیز تماما مدیون One است و تعویق معرفی نسخه جدید شاید کمی شرایط این کمپانی را متغیر کند. زیراکه کمپانی‌هایی نظیر اچ‌تی‌سی و سامسونگ پرچم‌داران جدید خود را معرفی کرده‌اند و ال‌جی نیز در ماه آینده محصول جدید خود را معرفی خواهد کرد و این فاصله زمانی 6 ماهه بین معرفی پرچم‌داران کمپانی‌های مطرح و OnePlus می‌تواند برای شرایط مالی آن مشکل آفرین باشد.

Qualcomm-Snapdragon

البته یک نکته خوب نیز در این خصوص وجود دارد. زیرا محصولاتی نظیر اچ‌تی‌سی وان M9، ال‌جی جی فلکس 2 از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده می‌کنند و بر اساس شایعات اسمارت فون‌هایی نظیر ال‌‌جی G4 و اکسپریا Z4 نیز از این پردازنده استفاده خواهند کرد و این می‌تواند برای OnePlus 2 موفقیت آمیز باشد. چون به احتمال زیاد 6 ماه آینده قادر خواهد بود تا از نسل جدید پردازنده‌ها استفاده کند و همانند نسخه قبلی با قیمت بسیار پایین در اختیار کاربران قرار گیرد.

1 در مورد “پرچم‌دار جدید OnePlus اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH