اپ‌رسان: 3 بازی موبایل که هوش و تمرکز شما را می‌سنجند!

س

این روزها صنعت گیم موبایل دنیا با سرعت در حال پیشرفت است و خیلی از افراد، با بازی کردن وقت خود را سپری می‌کنند. در این مقاله قصد داریم که به شما 3 بازی اندرویدی و وینفونی معرفی کنیم که برای سپری کردن مرحله‌ها نیازمند تمرکز بالا یا هوش زیاد هستید؛ این‌گونه هم اوقات فراغت‌تان را می‌توانید سپری کنید و هم هوش و تمرکزتان را بسنجید.

2048

2048-android

این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به شمار می‌رود و دلیل آن نیز سخت بودن آن و نیاز به تمرکز بالاست. در این بازی ساده و در عین حال جذاب شما بایستی خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند، به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه جدید با شماره‌ای بیشتر شوند( مجذور عدد قبلی).

این بازی برای سیستم‌عامل‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها ویندوزفون و اندروید هستند. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر و یا ویندوزفون 8 به بالاتر نیاز دارید. 

دانلود با حجم 2 مگابایت برای ویندوزفون

دانلود با حجم 1 مگابایت برای اندروید

aa

a.a

aa یکی از جذاب‌ترین و اعتیاد آورترین بازی‌های موبایل است که در آن تمرکز حرف اول را می‌زند. در این بازی و در هر مرحله یک دایره بزرگ سیاه رنگ در وسط صفحه قرار دارد و انشعاباتی از آن خارج شده است، دایره و اشنعاباتش به دور خود می‌چرخند و شما باید به سمت دایره شلیک کنید، به طوری که ضربه‌تان به انشعابات دایره برخورد نداشته باشد. متناسب با هر مرحله، تعداد ضربات بیش‌تری باید بزنید تا به مراحل بعد بروید. لازم به ذکر است این بازی 600 مرحله است.

بازی که شروع شد، این دایره شروع به چرخش می‌کند و شما باید دایره‌های کوچک در پایین صفحه را به سمت دایره بزرگ شلیک کنید. باید دقت داشته باشید که دایره‌های کوچک به سر انشعابات دایره بزرگ برخورد نکند. در این صورت دایره کوچک به یکی از انشعابات تبدیل شده و بازی ادامه می‌یابد تا دایره‌های شما تمام شوند. سپس به مرحله بعد می‌روید.

دانلود با حجم 3 مگابایت برای ویندوزفون

دانلود با حجم 5.4 مگابایت برای اندروید

flappy bird

flappy birds- Copyflappy bird، یکی از سخت‌ترین بازی‌های ممکن موبایلی است و کلید رفتن به مراحل بعد، 3 چیز است: تمرکز، تمرکز و تمرکز! در این بازی شما باید یک اردک را هدایت کنید؛ باید با کمک به اردک از موانع و لوله‌های موجود در مسیر بگذرید. در هر مرحله امتیاز بالایی کسب کنید و یکی از جوایز برنز، نقره، طلا و پلاتینیوم را کسب کنید. این بازی سخت و سرگرم کننده را از دست ندهید.

دانلود با حجم 4 مگابایت برای ویندوزفون

دانلود با حجم 2 مگابایت برای اندروید

اگر از انجام این بازی‌ها خسته می‌شوید، باید گفت احتمالا تمرکز کافی ندارید، پس به فکر تقویت تمرکزتان باشید.

2 در مورد “اپ‌رسان: 3 بازی موبایل که هوش و تمرکز شما را می‌سنجند!”

  1. با سلام ادمین جان خیلی دنبال این بازی بودم اما قسمت اندروید باز نمی شه خواهش میکنم رفع مشکل بشه تا بتونیم دانلود کنیم با تشکر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH