به‌روز رسانی 3 اسمارت فون اچ‌تی‌سی به اندروید 5.0.2

مدتی است که اندروید 5 ملقب به Lollipop انتشار یافته است، اما شرکت‌ها خیلی کند و آهسته این نسخه را برای محصولاتشان عرضه می‌کنند. در بین کمپانی‌ها تنها موتورولا است که این به‌‌روز رسانی را برای بیش‌تر محصولاتش عرضه کرده، اما یکی دیگر از شرکت‌هایی که این نسخه را قرار است برای چند محصولش منتشر کند، کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی است. این شرکت، چند روز پیش اعلام کرد که مدل‌های بالارده و برخی از میان‌ رده‌های شرکت این به‌‌روز رسانی را دریافت می‌کنند. امروز نیز به‌طور رسمی، اعلام شد که برای وان E8، دیزایر EYE و باترفلای S این به‌‌روز رسانی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ همچنین این شرکت در حال کار برای ارائه این آپدیت برای وان M8 و وان M9 است.

Android-5-0-2-Lollipop-Comes-to-HTC-One-E8-Desire-EYE-and-Butterfly-S-478254-3این محصولات، احتمالا دارای رابط کاربری سنس 7 نخواهند بود، ولی احتمالا در آپدیت‌های بعدی این مشکل نیز حل می‌شود. آپدیت بعدی نیز آپدیت به اندروید 5.1 است، نسخه‌ای که گوگل فقط برای بعضی از محصولات خاص خودش ارائه کرده است.

اما به ویژگی‌های این آپدیت هم اشاره کوتاهی داشته باشیم، کیفیت بهتر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها، بهتر شدن مصرف باتری، بهبود کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری و بهینه شدن دستگاها از نظر مصرف انرژی از ویژگی‌هایی خواهند بود که با آپدیت به این نسخه به دست خواهید آورد.

این به‌‌روز رسانی در حال حاضر فقط در هنگ کنگ و تایوان عرضه شده‌اند و اگر شما نیز دارای یکی از محصولات یاد شده هستید، کمی باید صبور باشید تا اچ‌تی‌سی برای منطقه شما هم این آپدیت را عرضه کند.

باید گفت که به‌روز رسانی وان E8 دارای حجمی در حدود 955 مگابایت، به‌روز رسانی دیزایر آی دارای حجمی در حدود 1 گیگ و به‌روز رسانی باترفلای S دارای حجم 708 مگابایتی است.

در کنار محصولاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، دیزایر 816 و دیزایر 820 نیز به احتمال فراوان به این نسخه به‌‌روز رسانی خواهند شد.

9 در مورد “به‌روز رسانی 3 اسمارت فون اچ‌تی‌سی به اندروید 5.0.2”

  1. عباس صادقپور

    گوشی من اچ تی سی دیزایر 820ysهست اندرویید 5.0.2هست با سنس 7فوقالعاده گوشی خوبیه اگه اطلاعات بیشتری خواستید درخدمتم

        1. مهدی خرسندی

          احتمال داره توی 1 ماه آینده به ایران هم برسه،
          طبق اعلام اچ‌تی‌سی این آپدیت همراه با سنس 7 نیستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH