چگونه فایل‌های خود را از طریق وای‌فای ارسال و دریافت کنیم؟ (همراه لینک دانلود)

چندی است که اپلیکیشن‌های مختلفی منتشر شده‌اند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا به یک دستگاه از طریق وای-فای متصل شود و با سرعت و کیفیت عالی اطلاعات خود را انتقال دهد. در این میان هم فایل‌ها بسیار سریع‌تر از بلوتوث و… ارسال می‌شوند و هم همگام سازی دستگاه‌ها آسان است و حتی می‌توان از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر و یا یک تبلت متصل شد.

Step-1-(1)

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در این حوزه امتحان خود را پس داده است SuperBeam نام دارد که برنامه‌ای است قدرتمند برای سیستم عامل اندروید که امکان اتصال به کامپیوتر را نیز داراست. برای انتقال اطلاعات حجیم و یا حتی کوچک شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن وارد عمل شوید.

دانلود اپلیکیشن SuperBeam برای اندروید از طریق گوگل پلی

زمانی که برنامه را نصب و اجرا کنید در صفحه اول می‌توانید فایل‌هایی را که امکان ارسال آن‌ها وجود دارد مشاهده نمایید. وارد یکی از بخش‌ها شوید، فایل مورد نظر را تیک‌دار کنید و از بخش بالای صفحه نمایش همانند تصویر زیر دکمه فلش را لمس نمایید. سپس پیام نمایش داده شده را تایید کنید.

Step-2

اکنون یک QR Code بزرگ نمایش داده می‌شود که اگر دستگاه مقابل برنامه SuperBeam را به‌صورت نصب شده داشته باشد می‌تواند از طریق آن، QR Code را اسکن کند و فایل مورد نظر را دریافت نماید. اما اگر برنامه در دستگاه مقابل وجود نداشت می‌توانید از طریق سربرگ OTHER DEVICES یک IP را دریافت کنید و با وارد کردن آن در مرورگر اسمارت فون یا کامپیوتر فایل مورد نظر را به دستگاه خود انتقال دهید.

Step-3

اگر دستگاه مقابل شما برنامه مذکور را نداشته باشد و شما از طریق IP وارد عمل شده باشید، صفحه‌ای به شکل زیر مشاهده خواهید کرد که که از این طریق می‌توانید اطلاعات خود را به سادگی تمام ارسال و دریافت کنید.

Step-4

البته اپلیکیشن‌های بسیار زیادی در این حوزه وجود دارند که کار مشابهی را انجام می‌دهند که ما در این مقاله به معرفی یکی از قدرتمندترین آن‌ها پرداختیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH