با انجام این ترفند در گوشی‌های اپل، دیگر چیزی را فراموش نخواهید کرد!

شنیده‌اید که می‌گویند “حواس نمونده واسه آدم”؟ تمامی ما هر از چند گاهی برخی چیز‌ها را که گاها حیاتی هستند فراموش می‌کنیم و در زمانی که دیگر وقتش گذشته به خاطر می‌آوریم و تقریبا دیگر نمی‌توان کار کرد. اما ما در این مقاله تصمیم داریم تا حواستان را به آی‌فونتان بسپاریم. شاید این موضوع عجیب باشد اما واقعیت دارد. ما در این مقاله کاری خواهیم کرد که آی‌فونتان بگوید “عزیزم یادت نره‌ها!” (البته نه دیگه در این حد).

map

این سیستم عامل ویژگی‌ای دارد که شما با فعال کردن آن می‌توانید یاد آوری‌های خود را هوشمند‌تر سازید. به این صورت که اگر شما به مکان خاصی رفتید هشدار مورد نظر نمایش داده شود و این کار نیز از طریق بخش موقعیت یابی دستگاه انجام می‌شود.

برای فعال سازی این ویژگی وارد بخش یاد آوری‌ها یا Reminders شوید.

Step-1

در این بخش شما می‌بایست یک یادآوری جدید را ایجاد کنید یا به ویرایش یاد‌آور‌های قبلی بپردازید. برای ایجاد یک یادآور جدید تنها می‌بایست بخش خالی صفحه را لمس کنید.

Step-2

حال یادآوری خود را بنویسید (برای مثال: خرید پیتزا). اکنون آیکون “i” را در سمت راست یا‌دآور لمس کنید.

Step-3

اکنون از این طریق شما می‌توانید ساعت و تاریخ نمایش این هشدار را مشخص نمایید. اما چیزی که ما دنبال آن میگردیم ساعت و تاریخ نیست. برای یادآوری در مکان مورد نظر شما می‌بایست بخش Remind me at a location را فعال نمایید.

Step-4

حال با فعال سازی این ویژگی منو جدیدی زیر این بخش با نام Location ظاهر می‌شود که می‌بایست برای تنظیمات بیشتر وارد آن شوید.

Step-5

اکنون شما دو حالت برای انتخاب دارید. یا باید ویژگی When I arrive را انتخاب کنید که در این صورت در زمان رسیدن شما به مکان مورد نظر یادآور نمایش داده خواهد شد و یا اینکه گزینه When I leave را انتخاب کنید که در این صورت در زمان ترک محل، یادآور شما نمایش داده خواهد شد. شما می‌توانید از طریق این بخش آدرس محل مورد نظر را وارد نمایید و مراحل را به پایان برسانید.

Step-6

حال بر اساس تنظیماتی که شما انجام داده‌اید در زمانی که به مکان مورد نظر برسید و یا آن محل را ترک کنید هشدار مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد. این ویژگی برای زمان‌هایی است که می‌خواهید به خاطر داشته باشید که می‌بایست به‌طور مثال کالایی را خریداری کنید و در منزل آدرس محل فروش آن کالا را به یادآور خود وارد می‌کنید تا در زمانی که به آن محل رسیدید خرید آن کالا به شما هشدار داده شود و آن را فراموش نکیند (چه چیزا!). ناگفته نماند که این ویژگی علاوه بر آی‌فون، در آی‌پد نیز قابل استفاده است.

1 در مورد “با انجام این ترفند در گوشی‌های اپل، دیگر چیزی را فراموش نخواهید کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH