سونی اکسپریا Z5 اواخر امسال و با طراحی جدید از راه می‌رسد!

به زودی سونی اسمارت فون Xperia Z4 را معرفی کرده و خیال هوادارانش را راحت می‌کند؛ اما این دلیل نمی‌شود که بازار شایعات در مورد اسمارت فون‌ها کساد شده و خبری در مورد محصولات آینده منتشر نشود. خانواده محبوب سری Z، اینبار قرار است به ششمین عضو خود برسد! Z5، Z5 Compact و احتمالا Z5 Ultra اعضای جدید این خانواده سونی هستند. محصولاتی که قرار است با مشخصاتی خارق العاده وارد بازار شوند.

sony-featured

با اینکه سونی تصمیم معروف خود یعنی هرعرضه یک پرچم‌دار هر 6 ماه یک‌بار را تقریبا لغو کرده بود، این گزارش جدید نشان می‌دهد که احتمالا این اتفاق باز هم خواهد افتاد. با توجه به جدیدترین گزارش‌ها، سونی Z4 به زودی معرفی خواهد شد و Z5 نیز در پایان سال رونمایی می‌شود؛ به همین دلیل شاید سونی در نظر دارد تا این روند را بازهم دنبال کند.

در صورتی که تازه‌ترین محصول کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 تا سه ماهه آخر سال 2015 آماده عرضه رسمی نشود، عرضه سونی Z5 احتمالا تا ژانویه 2016 به تاخیر خواهد افتاد. بر اساس شایعات منتشر شده، Z5 و برادر بزرگ‌ترش یعنی Z5 Ultra با چیپست اسنپدراگون 820 وارد بازار می‌شوند. این موضوع برای نسخه Z5 Compact تایید نشده است.

از سوی دیگر برخی منابع خبری عنوان کرده‌اند که Z5 Ultra اولین فبلت سونی خواهد بود که با حسگر اثر انگشت وارد بازار می‌شود. سونی اعلام کرده است که در نظر دارد تا با همکاری کمپانی کوالکام سنسورهای اولترا سونیک تولید و عرضه کند.

با اینکه به نظر می‌رسد سونی Z4 تنها در برخی از مناطق با وضوح صفحه نمایش QHD عرضه شود، اما Z5 و Z5 Ultra به طور پیش‌فرض دارای این ویژگی خواهند بود و هر دو مدل دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4 هستند. همچنان به نظر می‌رسد سونی برای Z5 به دنبال دوربینی با ویژگی‌های خاص خواهد بود.

اما جالب‌ترین قسمت این گزارش کجاست؟! این منبع معتقد است که سونی در حال کار بر روی ظاهری جدید برای Z5 و خانواده‌اش است و دیگر نمی‌خواهد از ظاهر تکراری 4 سری قبل بهره گیری کند. امیدواریم تا سونی نیز دست به ابتکار زده و محصولی خارق‌العاده را وارد بازارهای جهانی کند.

5 در مورد “سونی اکسپریا Z5 اواخر امسال و با طراحی جدید از راه می‌رسد!”

  1. به نظر من همش چرنده فقط اگه توی خود سایت سونی بنویسه اون راسته که فارسیش هم هست میتونید نگاه کنید و بقیه سایتا واسه خودشون یه چیزی مینویسن تا کاربرا رو سردرگم کنن و شرکت سونی رو ببرن زیر سوال

  2. سونی این روزا داره مرموز کار میکنه
    شایعه هایی که برای زد4 بود الان توسط شخصی به نام ViziLeaks ( یکی از مشهورترین افراد در درز اطلاعات محرمانه شرکت ها در جهان است ) رد شده که گفته تمامی اطلاعات پخش شده برای z3 neo هستش

  3. واقعا عجیبه زد ۴ در نیومده داریم درباره نسل بعد بحت میکنیم اگه میخواد زد۵ رو با این مشخصات عرضه کنه کمی صبر میکرد همین مشخصاتو ، تو زد ۴ فور پیاده میکرد

  4. می خواین موضوع متنشو هم براتون با جزییات عرض می کنم اگه براتون زحمت می شه دوستان ایتی رسانی

  5. اخه چرا اشتباه اطلاع رسانی می کنین هیچکدوم از این تصاویر و مشخصات برای z4 نبوده اینم لینک رسمی ترین وبلاک اکسپریا xperia bloghttp://www.xperiablog.net/2015/04/14/could-the-xperia-z4-we-have-seen-so-far-in-fact-be-the-xperia-z3-neo/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH