اسمارت فون بر روی مچ دست شما: ال‌جی پتنت ساعت تلفن هیبریدی را ثبت کرد!

از آن جایی که تصورات همیشه بسیار جالب هستند پس ال‌جی نیز گویا تخیلات قوی‌ای دارد و اکنون پتنتی را ثبت کرده است که گفته می‌شود محصولی مثل ساعت و اسمارت فون هوشمند است که بر روی مچ دست شما بسته می‌شود و این غول کره‌ای توانسته ایده آن را به نام خود ثبت کند.

D726,140

بر اساس این ایده یک اسمارت فون فوق باریک بر روی دست شما قفل می‌شود و علاوه بر این اسمارت فون مذکور قادر است تا از بخش بالا و پایین به پشت خم شود و همانند یک دستبند بیضی شکل باشد.

D726,140-1

البته این طرح فعلا تنها یک ایده و پتنت است و برای تحقق آن زمان نسبتا زیادی باقی مانده است. زیرا برای ساخت چنین محصولی که به سادگی بتواند چندین هزار بار خم و راست شود می‌بایست قطعات داخلی و سخت افزاری نیز دارای چنین ویژگی‌ای باشند تا در استفاده‌های زیاد دچار مشکل نشوند. البته در این پتنت گفته نشده است که این اسمارت باریک اندام و ژیمناستیک کار چگونه بر روی دست چفت خواهد شد اما انتظار می‌رود که این امر توسط یک آهنربا قوی انجام شود. نظر شما در خصوص این خیال پردازی ال‌جی چیست؟ ناگفته نماند این پتنت که ساعت تلفن هیبریدی نامیده می‌شود با شماره D726,140 رسما ثبت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH