سونی دوربین‌های کامپکت و سوپر زوم جدید خود را معرفی کرد

شاید منطقی باشد که در حال حاضر به سوی دوربین‌های کامپکت و خانگی نرویم و از یک اسمارت فون قدرتمند برای عکاسی‌های عادی استفاده کنیم که در کل نیز عملکرد بسیار مناسبی دارند. اما شرایط تنها زمانی خوب است که سوژه در نزدیکی شما باشد و اگر فاصله نسبتا زیادی با آن داشته باشید به‌طور حتم در تصویری که شما از طریق اسمارت فون از آن ثبت می‌کنید سوژه همانند یک نقطه کوچک خواهد بود. زیرا اغلب اسمارت فون‌ها زوم اپتیکال ندارند.

DSC-HX90V_Right-1200

اما سونی برای این بخش نیز امروز چاره‌ای را اندیشیده که از طریق آن می‌توانید دور را نزدیک کنید. سونی امروز دو دوربین کامپکت و سوپر زوم خود را معرفی کرد که مدل‌های HX90V و WX500 نامیده می‌شوند و دارای زوم اپتیکال 30x و زوم دیجیتال 60x هستند که برای یک دوربین کامپکت بسیار مناسب است. هر دو دوربین سنسوری 18.2 مگاپیکسلی از نوع Exmor R CMOS دارند و پردازنده تصویر آن‌ها نیز Bionz X است. هر دو نسخه از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند و از راه‌های ارتباطی آن‌ها نیز می‌توان به NFC و وای-فای اشاره کرد. صفحه نمایش این محصولات نیز 3.0 اینچی است و دستگاه قابلیت فیلم برداری با وضوح 1080p را دارد.

سونی دوربین‌های HX90V و WX500 را 430 و 330 دلار قیمت گذاری کرده است که نسبتا برای یک دوربین خانگی مناسب به‌نظر می‌رسد. نظر شما در خصوص این دو محصول چیست؟

3 در مورد “سونی دوربین‌های کامپکت و سوپر زوم جدید خود را معرفی کرد”

  1. از سوتی بزرگتر در صنعت عکاسی و فیلمبرداری سالهاست نداریم. چندین ساله تمام جوایز دوربینو داره میگیره سونی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH