آیا شاهد نسخه ویندوزی اچ‌تی‌سی وان M9 خواهیم بود؟

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی اچ‌تی‌سی بعد از معرفی پرچم‌دار سال گذشته خود که وان (m8) نامیده می‌شد یک نسخه ویندوزی آن را نیز معرفی کرد که کاربران دوست‌دار این سیستم عامل می‌توانستند آن را خریداری کنند. اما اکنون نیز با معرفی شدن نسخه جدید پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، انتظار می‌رود که شاهد چنین محصولی با سیستم عامل ویندوز باشیم.

HTC_One_M8_Windows-620x350

اکنون در یک کنفرانس خبری که در هند توسط اچ‌تی‌سی برگزار شده بود Chia-Lin مدیر بخش فروش جهانی این شرکت اعلام کرده است که اچ‌تی‌سی به‌صورت مخفی در تلاش است تا با حضور رسمی ویندوز 10 یک نسخه ویندوزی را نیز از وان M9 معرفی کند.

ما در آینده خواهیم دید که نسخه جدید ویندوز چه تغییراتی را به خود می‌بیند و محصولات اچ‌تی‌سی نیز در دایره پوششی آن قرار خواهند گرفت.

او افزود که در سه ماهه دوم و یا اوایل سه ماهه سوم اطلاعات بیشتری در خصوص اسمارت فون‌های ویندوزی جدید این شرکت منتشر خواهد شد. گفتنی است که اچ‌تی‌سی وان M9 یک پردازنده هشت هسته‌ای از نوع اسنپدراگون 810 دارد و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. صفحه نمایش این محصول 5.0 اینچی با وضوح 1080p است که یک دوربین 4 مگاپیکسلی با فناوری اولترا پیکسل در بالا آن قرار گرفته است و یک دوربین 20 مگاپیکسلی نیز میهمان بخش پشتی است.

htc-m9-20

اما متاسفانه همانند نسخه ویندوزفونی اچ‌تی‌سی وان (m8) این محصول نیز تنها در بازار‌های امریکا به‌فروش خواهد رسید و سایر بازار‌های جهانی قادر به میزبانی این اسمارت فون نخواهند بود.

1 در مورد “آیا شاهد نسخه ویندوزی اچ‌تی‌سی وان M9 خواهیم بود؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH