گیگابایت بزرگ‌ترین تولید‌کننده مادربرد در جهان شد

gigabyte

نبرد میان برندهای تولید کننده مادربرد بار دیگر قبل Computex تایوان آغاز شده است. اوج این نبرد با انتشار گزارش وبسایت Digitimes مبنی بر سهم بیشتر فروش مادربردهای گیگابایت نسبت به سایر رقبا به اوج خود رسیده است.

بر مبنای این گزارش، کمپانی گیگابایت با  فروش حدود 4.8 میلیون مادربرد در سه‌ماهه اول سال، گوی سبقت را از رقیب قدیمی خود یعنی ‌ایسوس ربوده است. این دو کمپانی بزرگ تایوانی مجموعا حدود 80 درصد بازار مادربرد چین را در اختیار دارند. بعد از این دو، کمپانی‌های MSI و ASRock به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

با توجه به برتری مطلق در تولید و عرضه مادربرد، گیگابایت با برنامه ریزی و تمرکز بر روی سه سری Ultra Durable ،Gaming و  Overclocking و ارایه رنج کامل محصولات، طیف وسیع و گسترده از مادربردها را به کاربران معرفی کرده است.

سری Ultra Durable که موفق‌ترین سری از محصولات گیگابایت به شمار می‌آیند، جهت پردازش‌های سنگین و طولانی مدت طراحی و ساخته می‌شود. علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های چند رسانه‌ای می‌توانند از امکانات و سرعت پردازش مادربردها و کارت‌های گرافیک سری G1 Gaming این شرکت بهره‌مند شوند. آغاز سال 2015 نیز با عرضه مدل‌های SOC Champion از سری قدیمی و موفق Overclocking همراه بود، که به جابجایی 18 رکورد جهانی منجر شد.

گیگابایت امید دارد که با ادامه روند فعلی در نیمه دوم سال میلادی و معرفی فن‌آوری‌های جدید، ضمن حفظ جایگاه خود، به رکورد عرضه 22 میلیون مادربرد در سال دست یابد.

2 در مورد “گیگابایت بزرگ‌ترین تولید‌کننده مادربرد در جهان شد”

  1. من یه مادربورد ام اس آی دارم و ازش راضیم . اما فکر کنم گیگابایت هم کیفیت خوبی داشته باشه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH