با کمک این برنامه‌ها اسمارت فون خود را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید!

حتما می‌دانید که سیستم عامل اندروید پدر شخصی سازی است. شما در این پلتفرم می‌توانید ویجت اضافه کنید، تم‌ها را تغییر دهید، تصویر زمینه را تغییر دهید و هزاران اقدام دیگر که شاید به جرات بتوان گفت که در سایر سیستم عامل‌ها چنین کاری غیر قابل تصور است.

اما برای بسیاری از ما این وقت و زمان وجود ندارد که هر روز تصویر زمینه دستگاه خود را تغییر دهیم و این یک نواختی باعث دلزدگی از گوشی می‌شود اما اندروید به لطف گستردگی‌اش این مشکل را نیز مرتفع ساخته است و به لطف اپلیکیشن‌های مختلف این حوزه افراد می‌توانند از طریق آن‌ها هر از چندگاهی تصویر زمینه گوشی خود را به‌صورت خودکار تغییر دهند. در این مقاله تصمیم داریم تا با چند اپلیکیشن قدرتمند این حوزه آشنا شویم.

Muzei

Muzei-for-Android

اپلیکیشن Muzei با نیم میلیون بار دانلود و امتیار 4.4 یکی از بهترین اپلیکیشن‌های شخصی سازی صفحه نمایش اسمارت فون‌هاست که تصاویر زمینه بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هر چند وقت یک بار نیز آن را تغییر دهد. علاوه بر این، تغییر تصویر زمینه نیز در این اپلیکیشن بسیار راحت است و شما تنها می‌بایست دو بار صفحه نمایش را لمس کنید. یکی از مزیت‌های دیگر این اپلیکیشن نیز به گستره تصاویر آن باز می‌گردد که توسعه دهندگان آن روزانه چندین تصویر جدید و جالب را به آرشیو برنامه اضافه می‌کنند و کاربران قادر هستند تا از طریق پوشه‌های مختلف تصویر زمینه‌های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. ناگفته نماند که اپلیکیشن مذکور دارای برخی تصاویر زمینه زنده نیز است که می‌توانند مورد توجه شما قرار بگیرند.

دانلود اپلیکیشن Muzei برای اندروید

Tapet

Muzei-for-Android-(1)

اپلیکیشن Tapet نسبت به نمونه‌های مشابه تفاوت‌های بسیاری دارد و تصاویر خود را از پایگاه داده اختصاصی خود از طریق بستر اینترنت به دست می‌آورد و تمامی تصاویر موجود نیز با بهترین وضوح طراحی شده‌اند و از زبان طراحی جدید گوگل با نام متریال دیزاین بهره می‌برند.

شیوه استفاده از این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است و کاربران از طریق آن می‌توانند تصاویر زمینه مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بعد از ورود به برنامه نیز خود اپلیکیشن آموزش‌های لازم را ارایه می‌دهد. گفتنی است که در این برنامه قدرتمند تصویر زمینه دستگاه شما در هر 10 دقیقه یک بار تغییر می‌کند و البته تنظیماتی نیز در این خصوص در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در این اپلیکیشن نیز شما می‌توانید با دو بار لمس صفحه نمایش، تصویر زمینه را تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن Tapet برای اندروید

HPSTR

HPSTR-for-Android

اپلیکیشن HPSTR یک برنامه جالب دیگر است که می‌تواند نگاه شما را به آسمان و زیبایی‌های طبیعت ببرد. این برنامه تصاویر بسیار باکیفیتی از آسمان و طبیعت دارد که ستارگان و… را شامل می‌شود و افراد از طریق آن می‌توانند صفحه نمایش اسمارت فون خود را تزیین کنند. علاوه بر این، تصاویر صفحه نمایش از طریق این اپلیکیشن به‌صورت اتوماتیک تغییر می‌کند و در حین تغییر نیز فیلتر و افکت‌های زیبایی نمایش داده می‌شوند. این برنامه نیز برخی تصاویر زمینه زنده را در خود جای داده است که آن‌ها نیز زیبایی خاص خود را دارند.

دانلود اپلیکیشن HPSTR برای اندروید

3 در مورد “با کمک این برنامه‌ها اسمارت فون خود را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH