قیمت و زمان عرضه تبلت‌های گلکسی تب A سامسونگ مشخص شد

چندی پیش کمپانی سامسونگ تبلت‌های میان‌رده جدید خود را با نام سری گلکسی تب A معرفی کرد که گفته می‌شد برای مرور وب و مطالعه طراحی شده‌اند و امروز نیز اطلاعات جدید دیگری در این خصوص منتشر شد. گفته می‌شود که گلکسی تب A 9.7 و گلکسی تب A 8.0 از 1 ماه مه (11 اردیبهشت) روانه بازار خواهند شد و کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نظیر آمازون و… این محصولات را خریداری کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو تبلت میان‌رده در رنگ‌های آبی، تیتانیومی و سفید روانه بازار خواهند شد قیمت گلکسی تب A 8.0 حدود 229.99 دلار و قیمت گلکسی تب A 9.7 حدود 299.99 دلار خواهد بود. هر دو محصولات تقریبا باریک اندام هستند و ضخامت هر دو تبلت 7.4 میلی متر است و از اندروید 5.0 استفاده می‌کنند. پردازش‌های این محصولات نیز برعهده اسنپدراگون 410 قرار دارد و هر دو صفحه نمایش وضوح تصویر 1024 در 768 پیکسل را در نسبت تصویر 4:3 ارایه می‌دهند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی این محصولات و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در بخش جلویی آن‌ها قرار گرفته است. حافظه رم این دو تبلت 1.5 گیگابایت است و 16 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این 100 گیگابایت نیز حافظه ابری از OneDrive برای این محصولات به مدت 2 سال اختصاص داده شده است.

Samsung-Galaxy-Tab-A-9.7

همان‌طور که گفته شد از 11 اردیبهشت فروش جهانی این محصولات آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که چند روز پس از آن نیز این دو محصول رسما وارد بازار‌های ایران شوند اما اگر دوست دارید که نسخه 9.7 اینچی این تبلت را به همراه قلم S Pen خریداری کنید می‌بایست تا 17 ماه مه (27 اردیبهشت) صبر کنید. البته خرید چنین محصولی نسبت به نسخه اصلی فاکتوری با قیمت بالاتر را برای شما ترتیب خواهد داد که گفته می‌شود قیمت این محصول 349.99 دلار خواهد بود که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

با این اوصاف آیا شما نیز تصمیم به خرید یکی از محصولات سری گلکسی تب A دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH