اچ‌تی‌سی وان M9 به صورت رسمی وارد کشور شد

htc m9 seminar2

صبح امروز، یعنی سه‌شنبه یکم اردیبهشت سال 1394، کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی آخرین پرچم‌دار خود را به‌طور رسمی برای عرضه در بازارهای کشورمان معرفی کرد.

htc m9 seminar

این مراسم در حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران شرکت اچ‌تی‌سی در مجتمع مایا شاندیز برگزار شد. در ابتدا نیکیتاس گلیکاس، نایب رئیس ارشد اجرایی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این زمینه گفت: «جدیدترین تلفن هوشمند ما، با ارایه تلفنی که هوشمندانه با شما سازگار است و خلق تجربه‌ای بی‌نظیرتر از همیشه، یک‌بار دیگر از مرزهای نوآوری و طراحی فراتر رفته است.» وی در ادامه گفت: «ما در اچ‌تی‌سی همه تلاش خود را به ایجاد برندی در زمینه نوآوری، دانش کاربری و ارزشمندی معطوف کرده‌ایم. ما می‌خواهیم که محصول ما بخشی از وجود کاربران ما و جزو جدا نشدنی زندگی آن‌ها باشد. M9 به معنای واقعی تلفن هوشمند انتخاب کسانی است که شیفته فناوری و علاقه‌مندان سبک زندگی نوین‌اند.»

htc m9 seminar4

او معتقد بود که M9 در بازارهای جهانی به فروش بالایی دست خواهد یافت و قطعا در این زمینه از دو محصول پیشین این سری، یعنی M7 و M8 پیشی خواهد گرفت. وی همچنین این نوع طراحی را باعث افتخار کمپانی HTC دانست.

htc m9 seminar3

پس از وی، دانیل خیاط، به توضیح مشخصات و ویژگی‌های M9 پرداخته و این محصول را به‌طور ویژه‌ای برای حضار تشریح نمود.

htc m9 seminar5

مدیر مارکت خاورمیانه اچ‌تی‌سی در ابتدا با تأکید بر طراحی این محصول، عنوان داشت که این حرکت به صورت یک افتخار برای اچ‌تی‌سی در آمده و ادامه آن نشان از علاقه‌مندی هواداران و رضایت آن‌ها از این موضوع است. پس از این بخش، وی به سراغ معرفی سخت افزار و ویژگی‌های نرم افزاری آخرین پرچم‌دارشان رفت. پردازنده اسنپدراگون 810، سه گیگابایت رم و بهره مندی از 100 گیگابایت فضای رایگان Google Drive به همراه 32 گیگ حافظه داخلی از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری این محصول به شمار می‌رود.

وی در ادامه اشاره‌ای نیز به آخرین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید داشته و برخی ویژگی‌های Sense 7 را نیز به عنوان هدیه‌ای برای کاربران معرفی نمود. نسخه جدید رابط کاربری اچ‌تی‌سی، دارای ویجت هوشمندی است که با توجه به موقعیت شما، پیشنهادهایی را ارایه می‌کند. چیزی که نمونه آن را پیش‌تر در ال‌جی G3 نیز دیده بودیم.

در این گوشی که از طراحی نوآورانه‌ای بهره‌‌مند است، زمینه گوشی قابل شخصی سازی بوده تا شما تجربه‌ای بی‌بدیل داشته باشید. به این معنا که در آن عکس‌های محبوبتان هوشمندانه تحلیل می‌شوند و ظاهر و حال و هوای اپلیکیشن‌های شما و رنگ زمینه و پس‌زمینه گوشی مطابق آن تغییر می‌کند. HTC One M9 از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت تصویر 4K نیز دارد. دوربین جلویی که مجهز به UltraPixel™ است، عکاسی در نور کم را آسان می‌کند. HTC BoomSound که با سیستم صوتی 5.1 کانال Dolby® ترکیب شده، کیفیت صدایی فوق‌العاده و چندبعدی سینمایی ارائه می‌دهد. HTC BlinkFeed™ که هوشمندتر شده، به شما کمک می‌کند مکان‌های ارزشمند دور و بر خود را با استفاده از اطلاعات جغرافیایی پیدا کنید و به نظرات موجود در مورد علاقه‌مندی‌ها و اخبار و اطلاعات مفید مربوط به موقعیت جغرافیایی‌ای که در آن هستید، دسترسی داشته باشید.

htc-m9-20

برای دستیابی به بهترین تجربه از اتصال تلفن هوشمند و تلویزیون، اپلیکیشن Peel Smart Remote به صورت اختصاصی نصب شده است. این اپلیکیشن پل ارتباطی مداومی میان شما و برنامه‌های مورد علاقه‌تان است و حتی عادت‌های شما در تماشای برنامه‌های تلویزیونی را فرا می‌گیرد و دستگاه تلفن راهنمای پخش برنامه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد و کنترل تلویزیون شما می‌شود.

در انتها نیز به کاورهای هوشمند M9 اشاره شده و کلیپ‌هایی نیز از قابلیت‌های این محصول زیبا برای حضار پخش شد. در پایان نیکیتاس گلیکاس، شرکت‌های یاس، آرین و پارس ماکروتل را به عنوان نماینده‌های رسمی خود در ایران نام برد.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که حضار و خبرنگاران سوالات زیادی را در خصوص این محصول مطرح کردند.

پس از برگزاری مراسم پرسش و پاسخ، سوپرایز HTC برای حضار، حضور گروه دنگ شو بود که به اجرای چند ترانه پرداخت.

htc m9 seminar8

به تمامی اعضای این گروه در انتها از سوی گلیکاس، یک دستگاه HTC One M9 نیز اهداء شد.

htc m9 seminar9

مشخصات کامل گوشی را از اینجا ببینید.

htc m9 seminar10 htc m9 seminar11 htc m9 seminar12

شما می توانید بررسی اختصاصی HTC One M9 را از اینجا ببینید.

2 در مورد “اچ‌تی‌سی وان M9 به صورت رسمی وارد کشور شد”

  1. چه دیر معرفی کردن اینجا!! تو عید که شما بررسیش کردین و مایکروتل هم داشت میفروختش
    اینا تازه یادشون افتاده بیان معرفیش کنن!! خخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH