اولین تصویر اکسپریا Z5 منتشر شد!

هفته گذشته بود که کمپانی سونی در اقدامی عجیب پرچم‌دار جدیدش را تنها برای بازار ژاپن معرفی کرد و در واقع تغییرات زیادی نیز در ظاهر نسبت به نسخه قبلی خود نداشت. اما پیش از آن که نسخه رسمی و جهانی این محصول معرفی شود امروز تصویری از اکسپریا Z5 منتشر شده است که در دنیای اعجاب انگیز شایعات چشمان‌مان را حدقه کرد. چندی پیش نیز مشخصاتی در خصوص این محصول (البته در حد شایعه) منتشر شده بود که گفته می‌شود این پرچم‌دار از پردازنده اسنپدراگون 820 بهره خواهد برد.

SONY-XPERIA-Z5

این تصویر از یک وب‌سایت چینی به بیرون درز کرده است که در آن می‌توان مشاهده کرد که دوربین دستگاه همانند همیشه در بخش سمت چپ و بالای دستگاه قرار گرفته است و در این وب‌سایت نیز نوشته‌ای با عنوان Type-C به چشم می‌خورد که به احتمال زیاد بر اساس آن، محصول آینده سونی از پورت USB Type-C بهره خواهد برد که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این عدد 9 نیز در این وب‌سایت به چشم می‌خورد که احتمالا زمان معرفی آن یعنی ماه سپتامبر را به ما گوش‌زد می‌کند.

اطلاعات دیگری که در خصوص این محصول به بیرون منتشر شده است حکایت از صفحه نمایش با کیفیت آن دارند که وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را ارایه می‌دهد و همان طور که گفته شد انتظار می‌رود از پردازنده اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. علاوه بر این خبر‌های خوش به سنسور اثر انگشت و طراحی جدید آن باز می‌گردد. البته همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید فریم دور دستگاه فلزی است. اما هرچه که باشد فعلا زمان نسبتا زیادی تا معرفی این محصول باقی مانده است و در این مدت به‌طور حتم تصاویر و اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

3 در مورد “اولین تصویر اکسپریا Z5 منتشر شد!”

  1. پس هدف سونی اس6 نیست.
    داره واسه نوت5 نقشه میچینه.
    احتمالا فروش بالای این گوشی رو دیده و فعلا در خفا داره واسه گوشی بعدی سامسونگ که احتمالا از سری نوت هست برنامه درست میکنه. امیدوارم قوی ظاهر شه چون سامسونگ مخصوصا سری نوت تبحر خاصی در اختصاص دادن بازار به خود دارند و سامسونگ صد در صد از قوی ترین سخت افزار بهره مند خواهد بود.
    تو این یه مورد میتونیم به سونی گیر بدیم که پردازنده درون زد5 با همکاری سامسونگ ساخته شده!!!
    در ضمن حتی میتونیم بگیم اثر انگشت از اپل تقلید شده(یادتون رفت موردی که به اس5 خرده میگرفتید).
    سونی هم qhd داره میشه ببینیم باتریش چطور دووم میاره.(چون نوت4 بهترین باتری رو بین همه گوشی های کواد اچ دی داشت).
    بالاخره سونی هم ارگونومی نا متوازن سری اکسپریا رو قبول کرده و پشت گوشی با انحنایی رو به رو شده.هر چند من گوشه های تیز رو بیشتر دوست داشتم.

  2. دوربین در گوشه بهترین جای ممکن هست.یموقع ایراد نگیرید ازش فقط بیاید بگید دوربین در گوشه نوآوری نیست.یعنی فقط دلم میخاد z4 معرفی بشه یه نفر بیاد حرف چرت بزنه و هی نوآوری نوآوری کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH