گلکسی A3 خود را به‌روز رسانی کنید: اندروید لالی پاپ برای این محصول منتشر شد!

با داغ شدن تب به‌روز رسانی اسمارت فون‌های مختلف به اندروید لالی‌پاپ، کمپانی سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده است و تاکنون نیز نهایت تلاش خود را کرده تا بیشتر محصولات روز خود را به اندروید 5.0 به‌روز رسانی کند. اکنون نیز در این مقاله خبری خوش برای کاربران سری گلکسی A داریم.

android-5.0

کمپانی سامسونگ امروز به‌روز رسانی جدیدی را برای گلکسی A3 منتشر کرد که اندروید لالی‌پاپ را برای این محصول به ارمغان می‌آورد. البته اگر از کاربران محصولاتی نظیر گلکسی A7 و گلکسی A5 نیز هستید باید همچنان منتظر بمانید زیرا به‌زودی شما نیز آپدیت جدید را دریافت خواهید کرد و به اندروید 5.0 قدم خواهید گذاشت.

به‌روز رسانی گلکسی A3 برای تمامی دستگاه‌ها منتشر خواهد شد اما ابتدا کاربران روسیه این آپدیت را دریافت کرده‌اند و بدون توجه به مشکلات موجود، سایر کشور‌ها نیز به‌زودی در طول روز‌های آتی آپدیت خواهند شد. firmware جدید، اندروید 5.0.2 را برای گلکسی A3 به همراه می‌آورد و در این نسخه عملکرد و پایداری دستگاه بهبود یافته است و کاربر طول عمر باتری بیشتری را تجربه می‌کند و انگشت وی نیز در سرزمین و رابط کاربری جدید تاچ ویز قدم می‌زند. البته متریال دیزاین و رفع مشکلات موجود را نیز فراموش نکنید.

اگر این محصول را دارید به‌زودی هشداری در خصوص به‌روز رسانی جدید را دریافت خواهید کرد و از طریق آن می‌توانید برای آپدیت دستگاه خود وارد عمل شوید. (البته اسکن دستی نیز میسر است)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH