سامسونگ ساعت هوشمند جدیدی با صفحه نمایش گرد تولید خواهد کرد

samsung-gear-a-smartwatch-circular-displayظاهرا سامسونگ شایعاتی که بیان می‌داشت این شرکت آماده معرفی ساعت هوشمند جدید با صفحه نمایش گرد است را تایید کرده! خبر جدیدی که توسط این غول کره‌ای منتشر شده، بیان داشته که این شرکت قصد دارد کیت توسعه نرم افزاری نسل بعدی ساعت هوشمند خود را قبل از معرفی رسمی این گجت پوشیدنی، منتشر کند. در هر صورت نکته جالب این است که پست منتشر شده در بلاگ سامسونگ، شامل چند تصویر از ساعت هوشمندی با صفحه نمایش گرد است. در حالی‌ که این تصاویر را هنوز نمی‌توان یک مهر تایید رسمی بر دایره‌ای بودن صفحه نمایش ساعت هوشمند مورد بحث دانست، اما مشخصا چنین حرکتی از جانب سامسونگ می‌تواند تا حدی این موضوع را تایید نماید.

نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ در واقع نسل هفتم خط تولید این محصول خواهد بود. دستگاه یاد شده با کد Orbis نام‌گذاری شده و ممکن است در نهایت با برند Samsung Gear A به بازار عرضه گردد. همانند بیشتر محصولات سری Gear وجود نام Gear A بدان معناست که سیستم عامل در نظر گرفته شده برای ساعت هوشمند جدید این غول کره‌ای، تایزن خواهد بود. تصاویر نمونه منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهند که سامسونگ در حال حاضر با توسعه دهندگانی نظیر CNN ,Yelp Baidu ,FidMe و Apposter کار می‌کند.

بر اساس شایعات پیشین، سامسونگ دو مدل از Gear A یا Orbis را روانه بازار خواهد کرد. گفته شده که یکی از این مدل‌ها مجهز به بلوتوث است، درحالیکه مدل دوم پیشرفته‌تر بوده و از 3G هم پشتیبانی می‌کند و نیز قابلیت برقراری تماس را به صورت مستقیم و بدون نیاز به تلفن‌ هوشمند، داراست. دیگر شایعات منتشر شده در این‌باره خبر از وجود یک دکمه پاور در بالا و نیز قابلیت شارژ بی‌سیم داده‌اند.

1 در مورد “سامسونگ ساعت هوشمند جدیدی با صفحه نمایش گرد تولید خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH