رونمایی از سری جدید کولرهای گازی هوشمند ال‌جی در ایران

عصر روز سوم اردیبهشت، کمپانی ال‌جی در مراسمی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه که در هتل آزادی تهران برگزار شد، از نسل جدید سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی خود رونمایی کرد.

cover

در ابتدای این مراسم امیر حسین نثاری، کارشناس آموزش شرکت گلدیران پس از خوشامد گویی به حضار توضیحاتی در خصوص محصولات جدید ال‌جی و ویژگی‌های خاص آن‌ها ارائه کرد. وی افزود که به دلیل وجود بحران انرژی و مصرف بیش از حد از انرژی‌های فسیلی، کمپانی‌های معتبر دنیا، به سمت و سویی حرکت می‌کنند که محصولاتشان کمترین مصرف انرژی را داشته باشد، ال‌جی نیز در همین روند گام برداشته و محصولات جدیدش را با کاهش مصرف فوق العاده‌ای وارد بازار کرده است.

وی گفت، محصولات جدید ال‌جی تنها جهت خنک کنندگی کاربرد نداشته و در جهت سلامت مشتریان نیز گام برداشته است. نثاری سپس به تشریح سیستم جدید کولرهای ال‌جی به نام Smart Scan پرداخت و وجود آن را بسیار مفید ارزیابی کرد. این سیستم با اسکن هوشمند خود در سطح منزل یا محیطی که کولر نصب شده است، تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کرده و بر اساس آن پرتاب باد و البته میزان مصرف انرژی را کنترل می‌کند. همچنین این کولرها می‌توانند تا 15 متر پرتاب باد داشته باشند.

nesari

این محصولات قادر هستند در عرض مدت کوتاهی، با تولید یون‌های مثبت و منفی در محیط، به طور کامل باکتری زدایی و البته بو زدایی نمایند.

پس از تشریح امکانات، Jeromie Lee، به عنوان Iran AC Leader کمپانی ال‌جی در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع، گفت: امروز شرکت ال‌جی مفتخر است تا دستاوردهای جدید خود در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی را عرضه کند. وی مهم‌ترین ویژگی سری جدید این محصولات را کاهش 73 درصدی مصرف انرژی آن‌ها، خنگی کنندگی فوق العاده و مراقبت از سلامتی خریداران دانست.

وی دستاوردهای این کمپانی را خارق العاده عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده، این پیشرفت‌ها در این حوزه بسیار بیشتر از امروز باشد.

lee

در ادامه، پویا رسولی، مدیر بازاریابی سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی در مورد شرایط بازار توضیحاتی ارائه کرد. وی افزود در سال گذشته، طبق نظرسنجی از بین مردم در این خصوص، کمپانی ال‌جی توانست با کسب حدود 19 درصد کل آرا، از بین 16 برند حاضر در این حوزه، رتبه برترین و محبوب‌ترین کمپانی در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی را کسب کند. رسولی گفت، سه محصول جدید ال‌جی، حاصل تحقیقات این کمپانی در سال 2013 برای مردم ایران است.

همچنین وی سهم بازار ال‌جی در این زمینه را 39 درصد از کل بازار کولرهای گازی عنوان کرد. در پایان مراسم نیز، جلسه پرسش و پاسخ بین خبرنگاران و مسئولین شرکت ال‌جی برگزار شد.

در این قسمت سوالاتی در خصوص قیمت رقابتی محصولات ال‌جی توسط خبرنگار آی‌تی‌رسان پرسیده شد که رسولی مدیر بازاریابی این شرکت موضوع را تایید کرده و این نوید را داد که یکی از سه محصول جدید ال‌جی (Next One) با قیمت بسیار مناسبی وارد بازار شده که به راحتی توانایی رقابت با سایر برندهای حاضر را داشته و حتی قدرت خرید افراد کم درآمد را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

001

در ادامه با برخی از ویژگی ای این محصولات آشنا می شویم:

اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی ال‌جی (Next Plus Inverter V) با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و دوستدار محیط زیست، یکی از بهترین و جدیدترین سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان است.

اسپلت نکست پلاس اینورتر وی با بهره‌گیری از فناوری Inverter V باعث صرفه‌جویی انرژی تا 60 درصد می‌شود. همچنین فناوری نوین حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) این امکان را فراهم می‌آورد تا با اسکن هوشمند (Smart Scan) مصرف انرژی را به میزان 13 درصد دیگر کاهش دهد. بدین ترتیب، اسپلت نکست پلاس اینورتر وی قادر به حفظ انرژی تا سطح استثنایی 73 درصد است.

all

همان‌طور که اشاره شد حسگر هوشمند با تشخیص عدم حضور افراد در محیط اتاق به صورت خودکار میزان خنکی هوا را به تدریج کاسته و هر 20 دقیقه اجازه افزایش دما به میزان یک درجه سلسیوس را می‌دهد.

اسپلت نکست پلاس اینورتر وی با بهره‌گیری از کمپرسور ویژه مناطق گرمسیر قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع در دمای محیط بیرون تا 45 درجه سلسیوس است. وجود سیستم حفاظت Gold FinTM به صورت یک پوشش ایمنی از سطح مبدل حرارتی در برابر زنگ‌زدگی و دیگر عوامل محیطی مخرب محافظت می‌کند.

سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی ال‌جی دارای جدیدترین فناوری‌های بهداشتی برای حفظ سلامت و تازگی فضای خانه است. فناوری پلاس مستر (Plasmaster Lonizer Plus) با تولید سه میلیون یون، در عرض 30 دقیقه هوا را استرلیزه کرده و ضمن از بین بردن 99.9 درصد باکتری‌ها به صورت موثری بوهای نامطبوع را حذف می‌کند. سیستم مولتی پروتکت نیز با بهره‌گیری از فناوری 3M و تولید بارهای الکترواستاتیکی، مواد حساسیت‌زا و ویروس‌های معلق در هوا را طی مدت زمان کمتر از 15 دقیقه نابود می‌کند.

اسپلت نکست پلاس اینورتر وی با استفاده از ویژگی Windblast هوای خنک را 15 متر پرتاب می‌کند و به واسطه فناوری 4-Way Swing جریان هوای خنک را پخش و دمای یکنواختی را در محیط ایجاد می‌نماید.

NEXT-ONE_right_open
Next One
Next-plus_right_open
Next Plus
titan-big-2_RIGHT
Titan 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH