خانواده هواوی Honor 4C با سه عضو جذاب به زودی معرفی می‌شود!

پس از معرفی P8 توسط کمپانی چینی هوآوی، این مجموعه در نظر دارد تا در تاریخ 28 آوریل سه اسمارت فون میان رده و البته خوش قیمت را وارد بازار کند. به نظر می‌رسد این سه محصول، همگی از خانواده Honor 4C باشند. شب گذشته با انتشار تصویری در یکی از شبکه‌های اجتماعی چینی، این موضوع بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفت.

به احتمال بسیار قوی، این سه اسمارت فون با نام های: Honor 4C Play ،4C Note و 4C Max روانه بازار می‌شوند. با این که تصویر منتشر شده به هیچ وجه مشخص نیست، اما می‌توان به وضوح دید که واضح ترین وجه تمایز این محصولات سایز صفحه نمایش آن‌هاست.

gsmarena_001-(1)

اطلاعاتی که تا کنون از این محصولات منتشر شده است، نشان می‌دهد که 4C از پردازنده 8 هسته‌ای و اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 620 بهره می‌برد. صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح HD از دیگر ویژگی‌های این محصول است. همچنین هوآوی، 4C را با 2 گیگابایت رم، 8 گیگ حافظه داخلی و یک باتری قدرتمند 2550 میلی آمپری عرضه می‌کند. شایعات نشان می‌دهد که این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت بهره برده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل قدرت دارد. این اسمارت فون اندرویدی همراه با آخرین ورژن این سیستم عامل محبوب یعنی لالی پاپ وارد بازار شده و از شبکه 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

با اینکه اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که نسخه Max از یک صفحه نمایش 5.5 یا 6 اینچی بهره برده و پردازنده قدرتمندتری نیز داشته باشد. حدود قیمت این محصولات نیز در نوع خود جالب است.

شایعات همچنین نشان می‌دهد که Honor 4C Play با حدود قیمت 97 دلار، Honor 4C Note با قیمت تقریبی 145 دلار و نهایتا Honor 4C Max با برچسب قیمتی 161 دلار عرضه خواهند شد که در نوع خود بسیار مناسب خواهد بود.

هوآوی هنوز این اطلاعات را به صورت رسمی تایید یا رد نکرده است!

2 در مورد “خانواده هواوی Honor 4C با سه عضو جذاب به زودی معرفی می‌شود!”

  1. با اینکه شرکتهای چینی مثل لنوو و هواوی هر روز یه گوشی میدن بیرون ولی با اینکارشون بازار پایین رده ها و میان رده هارو به چنگشون در میارن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH